teisipäev, 9. märts 2010

Vaheaeg, tule juba!


Ärkasin täna hommikul 10 minutit enne seitset üles, sest Tõnn võttis mind nii mõnusalt kaissu. Siis vaatasin kella ja avastasin, et ta peaks juba kooli poole sõitma. Pani siis kiiresti oma asjad kokku ja läks. Nii ma siis jäin sinna. Panin riidesse, kotid kokku, tegin kohvi ja sõin sooje juustu-vorsti saiu. Selline MÕNUS kevadpäike paistis ka juba tuppa sisse, et nüüd ei jäägi enam muud teha, kui loota, et see lumi kiiresti-kiiresti ära sulaks ja suvi tuleks. Olgu, esialgu piisaks kevadvaheajastki, kui aus olla. :D
Kolmveerand jalutasin kooli. Esimene tund oli füüsika, kus ma enamus ajast püüdsin Vaabla mata vihikusse süüvida ja mõista neid ülesandeid, mida kellelgi vihikus kirjas pole. Teine tund oli ühiskond - see tore ühiskond, kus me kirjutasime NATO kohta. Järgnes kirjandus, kus oli nii palav, et ära tahtis tappa, aga ma ei saanud pusa ka seljast võtta, sest ILMSELGELT olin ma pannud alumise pluusi pahupidi selga. Häbi! Matas oli juba parem, sest vahetunnis käisin tualetis ja panin pluusi kombekalt selga. Muusikaõpetaja oli haige ja selle asemel oli ÜLLATUS-ÜLLATUS, aga järjekordne ühiskond. :D Söögiks oli kanakotlett, kapsasalat, kartul, kaste. Bioloogias toimus järeltöö, mida ma pidin samuti tegema, kuna ma tookord puudusin. Teatriõpetusest osavõtt oli sensatsiooniliselt suur. Ikka need samad üksikud näod, kes vähegi huvituvad sellest, et see asi ükskordki tehtud saaks. Kehalise arvelt hakkasin kohe trenni tegema. Pirx lubas, et pärast jalad valutavad, aga ma ei tunnegi, et ma trennis oleks käinud.
Kolmveerand viiese bussiga läksin koju. Terve tee bussis rääkisime Maarja, Mairi ja Eglega söökidest, peamiselt magusatest söökidest. Ma ei suutnud vastu panna. Tulin koju, sõin, käisin kähku emmega poes ja hakkasin kokkama. Kõigepealt tegin leivapuru-kohupiima magustoitu, mida pakun homme, kui ta on parajalt läbiimbunud ka. :) See nägi välja siis nii, et riivisin musta leiva, röstisin sulavõis koos suhkru ja kaneeliga. Siis segasin kohupiima hapukoore ja suhkruga. Ja hakkasin kihiti läbipaistvasse klaasikesse n-ö. laduma puru, kohupiima, hapukat moosi, puru, kohupiima, hapukat moosi jne. Hästi kenad jäid ka pealekauba. Kui mul homme meeles on ja viitsimist, siis ma võin pilti ka teha neist ja seda sheerida. (Edit: TEHTUD!) Pärast seda hakkasin šokolaadikooki tegema, mis oli meeldivalt hõrk ja suussulav, eriti veel seetõttu, et ma serveerisin seda jäätisega. :) Kalorid-kalorid.
Nüüd olen siiamaani niisama arvutis istunudja Tõnniga juttu rääkinud. Lähen ilmselt kohe üles ära, õpin inka sõnad lõpuni ja värvin küüned ära.

Bye-bye!

Kommentaare ei ole: