neljapäev, 18. märts 2010

Can't wait!

Pole üldse aega olnud, et kirjutada. Ja nüüdki teen lihtsalt võimalikult kiiresti.
Teisipäeval läksin kooli bussiga. :/ Tunnid olid tavapärased. Kehalise ajast jooksin trepiringe ja tegin jõusaalid kõhtu-selga-külgi. Pool neli hakkas võrkpall, mille me võitsime. ;)
Siis lippasin kolmveerand viiesele bussile ja tulin koju magama.
Poole 9 ajal ärkasin üles. Siis passisin netis paar tundi ja läksin üles tagasi. Inka õpikut ja töövihikut täitma. Und ei tulnud ka kuni poole kaheni. Päris masendav!
Eile ärkasin 7 üles. Sõin, panin asjad kokku, ennast korda ja läksin Daneliga kooli.
Tunnid ei vaja ka ülesmärkimist.
Pärast tunde läksin Enega koju. Õigemini Jüriga, kes oli Enele järele tulnud, sest tal oli äsja silmaop ja ei olnud veel täielikult taastunud.
Koju jõudes sõin, vaatasin telekat, rääkisin emmessennis Tõnniga juttu ja olin niisama asjalik. Kuue paiku sõin, vahetasin riided ära ja enne seitset lippasin võrkpalli trenni.
Tagasijõudes vaatasin "ANTM" ja käisin pesus.
Täna ärkasin samuti seitsme paiku, panin asjad kokku ja kooli läksin issiga. :)
Tunnid olid tavapärased. Ainult keemia tunnist läksin linna. Panin juuksuri aja ja käisin hambaarstil. Ei lasnud süsti teha, sest auk olevat peaaegu olematu, aga valus oli ikka. Ma ei saa aru. Võib-olla ma sain kunagi nii suure trauma, et ma mõtlen endale pool valu juurde, aga tõesõna, ma ei suuda kannatada hambaarsti. :/
Pärast tunde kordasin ajalugu ja läksin viimast tööd vastama, mille ma kolme sain. Ma ei suuda mõista, mul oli see juba tööks jumala selgeks õpitud, aga ikka sain kolme. See õpetaja ilmselt ei salli mind, sest ma lugesin ükskord ta tunnis ''Kuristik rukkis'' ja naersin päris ohtralt. :D
Trenni ei läinud, tulin Enega koju.
Sõin ja valutasin parandatud hammast. Otsustasin magama heita paariks tunniks.
Ärgates panin pesu kuivama, otsisin huvitavaid retsepte ja rääkisin Tõnniga. Seda siiamaani.
Nüüd käisin äsja keldrist üht-teist toomas, vaatan ühe silmaga "Kuuma pirukat". Peaks üles ära minema, kotte veel natuke pakkima ja siis magama sättima.
Homme Pärnusse siiski! ;)

Tsau!

Kommentaare ei ole: