laupäev, 6. märts 2010

Tartu

Eile ärkasin 7 läbi kümme minutit. Panin riidesse, pakkisin koti ja lippasin kooli. Lühendatud tunnid olid tänu neile Alo päevadele. :) Viimasest tunnis küsisin üldse ära, sest Tõnn tahtis, et ma temaga Tartusse kaasa läheks, kui ta lõppastmekoolitust teeb. Algul ma olin ka seal jääraja juures, hakkasin juba autos magama jääma, kui Tõnn tuli ja ütles, et mul oleks vist targem tema autoga endal linna ära juba minna, sest ma ei jõuaks nagunii seal nii kaua passida. Läksingi siis. :)
Käisin poodides, siis käisin veel ja veel ning ostsin endale igasugu asju. Näiteks uue suure sollikreemi, mille üle ma eriti uhke olen, siis pusa, saapad, laiapiilise kammi, küünelaki, peavõru jms. Tahtsin hirmsasti ühtesid stilettosid ka osta, aga no ei raatsinud, pealegi me alles emmega ostsime ka ühed.
Mingi aeg tuli Tõnn ka linna, saime korra kokku ja siis ta pidi ökonoomset linnasõitu minema tegema. Ma seni chillisin veel niisama ringi, käisin mäkis ja ostsin endale ühe juustuburksi.
Siis saime kokku ja ma tahtsin siiski Big Maci einet ka. :/ Läksime siis uuesti ja sõime kõhud täis.
Siis käisime veel mõnes poes ja tulime ära.
Jõgevale jõudes läksin kohe solli. Vaja ju ikka ära proovida uus kreem. ;)
Siis tulin Tõnni juurde tagasi, sõime, vaatasime "Kariibimerepiraate", st. ma unelesin põhimõtteliselt enamus aja, siis me tulime hoopis magama ära. Õigemini, mina läksin magama, Tõnn jäi arvutisse uurima.
Hommikul ärkasin mitu korda üles, sest nii palav oli. Selline kevadpäike kiirgab juba väljas, et hoia ja keela.
Siiani olen suhteliselt tühja pannud, sest Tõnn ja Kaur läksid lanti loopima ja mina ei tahtnud kaasa minna. PS! Mul tuli praegu ühe sõrme otsa nahk põhimõtteliselt üleni ära. Sõrmel, mille ma tookord suusatamas käies ära külmetasin. Päris inetu uus noor nahk on seal nüüd. Aga see selleks. Ma lähen loen siis nüüd natuke raamatut või iseenesest tahaks hullupäära minna Mattiiseni muusikapäevade konserte minna vaatama.
Eks näha ole.
Kena nädalavahetust jätku!

Kommentaare ei ole: