laupäev, 24. aprill 2010

Kirjandkirjandkirjand

Jah, täna oli üks kehvemaid päevi üldse. Kõigepealt hakkas öösel kella nelja paiku mul kõht päris hullult valutama, mõtlesin juba vahepeal, et äkki peaks igaks juhuks haiglasse minema, sest kardsin pimesoolt või midagi sellist hullu ikka, no. Ei läinud ikka, hoidsin tulikuuma pudelit endal kõhu peal ja sõin valuvaigistit. Mingi hetk andis korra natuke järele ja ma sain sõba silmale, kuid seda ka mitte korralikult ja kauaks. Nii ma siis vaevlesin hommikuni välja.
Lugesin veel paar tsitaati üle, sõin, mida ma üldse teha ei tahtnud ega suutnud ja tegin korda end.
Teemad ei meeldinud, sest olid kuidagi liialt ümmargused. Selle tulemusel ei tulnud ka mu enda kirjand üldse mitte asjalik. Pigem pinnapealne ja liiga hüplik. Samuti kirjutasin palju teemavälist juttu ning avaldasin poliitilist avamust(ma tean,et seda ei soovitata mingil juhul teha, aga ma ei saanud ära ka jätta seda lõiku, sest muidu oleks probleeme tulnud sõnade kokkusaamisegagi), aga eks siis punktidest näha ole, kas solvasin väga parandajat või mitte.
PS! Great success! Ma juba leidsin endal ühe faktivea - John Locke on, mitte John Lock, nagu ma arvasin ja kirjutasin. Kurjam, no!
Igatahes mõttetu ja masendav ning ma ei soovi enam sel teemal kirjutada.
Lähen ostan endale nüüd midagi süüa.
Ilmselt, kui Tõnn jalkat mängimast tagasi tuleb, lähme minu juurde.

Bye!

3 kommentaari:

Liis ütles ...

Mis teemal kirjutasid? :)

Liis ütles ...

Hariduse teemal. Ja tundub,et ma polnud just ainuke, erinevaid küsitlusi jälgides.(Mossis):D

Liis ütles ...

Hariduse teemalt ei saa väga mööda panna, ma arvan :)
Aga ja, kuna see on suht lai teema, siis oleneb päris palju ka lugeja(te)st, mismoodi nemad seda tõlgendavad vms. Aga ma olen kindel, et sul läks hästi :)