neljapäev, 29. aprill 2010

Siiani

Teisipäeval läksime Daneliga kella kümneks kooli. Ühiskonna konsultatsioonkesest, mis kestis kuni poole kaheni, siis tõmbasime hinge moment ja läksime(küll ainult Kristinaga) inka konsultatsiooni, mis kestis poole neljani. Siis lippasin maximast läbi, ostsin eksamiks energiajooki ja kohe söömiseks banaani ning veel kiiruga muusikakoolist, kuhu ma pilli tagasi viisin.
Sadalas käisin veel suurest poest ka läbi, et valget shoksi osta.
Koju jõudes läksime empsuga välja, riisusime veel seestpoolt kuusehekki ära ja olime asjalikud. Siis tulin tuppa kiiruga ja ütlesin Tiinale, et ma olen valmis õppima hakkama. Ta lippas siia ja no nii me õppisime veel üht-teist. Peamiselt kordasime ajaliselt lepingud ja liidud üle ning googledasime suured ninad üle. :)
8 ajal läks Tiina koju. Ma sõin ja püüdsin veel mõisteid õppida, aga NO ÜLDSE kohe ei tulnud välja, isegi õpikut ei saanud kätte võtta.
11 paiku sain magama jääda.
Enne 8 ärkasin juba üles. Sõin, õmblesin ühel pluusil nööpe natuke ümber, püüdsin seelikut puusadest kitsamaks triikida(:D) ja olin niisama asjalik. 9 paiku läksime Daneliga linna. Siis püüdsime seal veel korrata üht-teist ja ma seletasin veel üle, mis on avatud ja suletud nimekirjade vahe. Ainuke asi vist, mis mul ilusti konsultatsioonidest hästi meelde jäi.
Eksam oli mõnus ja lihtne. Kehv oli ainult see, et ma Haloneni pilti ära ei tundnud, aga no õnneks ei teadnud enamik seda. :D Ja no, see oli ainult 1 p.
Pärast eksamit tulime Daneliga koju. Siis rääkisin Tõnniga ja olin niisama asjalik.
Kella poole kuueks läksin issiga alla kultrasse, kus toimus sinilillepidu. :) Me esinesime seal ja pooled lood läksid metsa, mis oli samas nii naljakas ning me isegi mingi hetk suutsim vaevu laulda. Aga noo, pole hullu. :D
Pärast ametlikku osa, sai pirukat, kringlit, kommi, küpsakut ja lipsu süüa/juua. :D Mingi hetk otsustasime, et lähme poodi ja ostame arbuusi zipi. Maarja oli meil autojuht ja me Maria, Karli ja Nelega olime niisama asjalikud joojad. Siis läksime kultrasse tagasi, lõime tattide diskol natuke tantsu. Vahepeal liitus meiega Laura. Käisime kuusikus chillimas, pilte tegemas ja no niisama ringi vaatamas. Siis läksime veelkutrasse tagasi. Tiina ja Tõuk tulid ka oma rummilt ja nii me seal siis veel lasime tantsu. Lõpus saime kamba peale veel diskorilt plaadi ka.
Mingi hetk tuli juba jutuks, et lähme Jõgevale ja ostame jooke ja asju, aga siis läks see tuhin ka kuidagi järsku üle ning peagi olidki kõik rõõmsameelselt oma kodudes.
Issi tuli ka sealt peolt (nad olid hoolekogu omadega kõrvalruumis) ja tõi veel mingit head soolast kringlit, mida ma matsutasin.
Peagi läksin magama ära.
Täna ärkasin kõigepealt seitsme ajal üles, kui ma unes nägin, et ma ühiskonna eksamit tegin ja aega oli vaid kolm minutit veel lõpuni ning üle kontrollides avastasin viimaselt lehelt veel juhuslikult mingi suure ja eluraske ülesande. Haarasin siis n-ö. pastaka laualt, aga selle asemel tõmbasin enda mööda jalga küünega, niiet mul sealt suisa marraskil JA siiamaani valus. :D
Magasin edasi ja järgmine hetk oli juba ema minu toas, pani endal teksalukku kinni, ise hõigates, et kui ma 10 minuti pärast valmis pole, siis temaga linna ei saa. Tegin siis kiiresti-kiiresti korda end ja läksin siiski temaga, kuigi mul võttis otsustamine ka suhteliselt kaua veel aega.
Kõigepealt läksin trenni. See nõuab nüüd küll wow-efekti. Ma polnud sinna juba teab mis ajast jõudnud. Pirks oli juba Nelelegi öelnud, et ma võiks trenni minna.
Tegin starte 15 tükki, siis tõkkeastumini, -kekslemisi ja kõhtu, selga, külgi.
Kell kaks hakkas inglise keel. Tegime reported speech-i ja neid keerulisemat sorti küsimusi.
Poole nelja ajal sai läbi. Jalutasin kõigepealt Tõnni juurde, panin kotid ära ja rääkisin paar sõna emmessennis Temaga juttu ning läksin poodi, et endale vinkusid ja kartulisalatit osta. Polnud ma ju veel midagi söönu, sest hommikul oli nii kiire.
Mingi hetk tudusin isegi tunnike ja ei läinudki kaua, kui oli juba kell pool 9 ning aeg minna kaubahalli juurde kogenema jüriöö jooksuks.
Alot ja tema SK Toonust ei tulnudki see aasta. K*rat võtaks neid tudengipäevi! Ootasime ikka võimast revanši, aga tutkit.
No, esikoha saime taaskord. :) Kringlit ja mahla ka. Ahnitsesin kaks suurt tükki sisse, pärast pidin täiskõhutunde kätte ära surema. Kuna mu isa ütles, et neil läheb veel tund aega kindlasti aega enne, kui bridžitud saab, siis otsustasin Nele ja Estridiga nende igaõhtust jalutamist kaasa teha.
Pärast seda läksin Tõnni juurde (juurde on siin natuke kohatu kasutada, sest olid siiski ainult tühjad toad), pesin, vahetasin riided ja rääkisin emmessennis juttu.
11 ajal võttis issi mu peale.
Nüüd olen siiani emmessennis juttu rääkinud ja seda blogi kirjutanud.
Olekski justkui tagumine aeg magama minna.
Tsau!

Kommentaare ei ole: