pühapäev, 4. aprill 2010

Munadepühad :)

Suurel reedel ärkasime suhteliselt varakult üles, sest Tõnn kibeles maale minna, autol vedrusid ja velgi vahetama. Ma jäin linna. Kõigepealt mängisin kuskil tund aega vist ussimängu, siis mängisime Hanna-Liisaga "Guess who?"-d ca. tunnike. :D Siis läks ta koos Meelisega minema. Hakkasin oma "Ohvrilaeva" lugema. :)
Mingi aeg olin täitsa üksi ja mingi hetk oli jälle nii palju rahvast. Sõime pitsat ja jõime mahla.
Tõnn tuli ka peagi koju, kuid mitte autoga, sest ta ei saanud mingit asja lahti. :D
Igatahes, siis sõime veel ja ma värvisin Meriliniga mune. Mis siis, et ma ainult kaks tükki neid valmis jõudsin teha, ilusad olid ikkagi - üks lepatriinu ja teine siiru-viiruline.
Jalutasime Kekki, käisime Paes, saime Renega kokku ja läksime Leho juurde pokkerit mängima. Mul pole veel kunagi nii vedanud nagu siis algul. Totaalne chip-leader olin ja seda kuni peaaegu mängu lõpuni, mis kestis vist mingi 6-7 tundi, aga ma lõpetasin 5. tunnil ära, sest Tõnn oli mängust väljas juba mitu tundi olnud ja teisegi mängu (väljakukkunutega) ära mänginud. Igatahes niiiiii lahe oli. Ma ei suuda mõista! Võiks kogu aeg nii olla... Ma oleks ilmselt miljonär. Aga noh, eks ta ole algaja õnn vms.
Koju jõudsime pärast keskööd. Läksime suhteliselt kohe magama, aga enne veel helistasime sinna Renele tagasi, et ta mu telefoni Raidoga kaasa saadaks(, mille Tõnn oli enda taskust välja võtnud ja kuskile tuppa jätnud), kes nagunii Puiesteel elab.
Laupäeval ärkasime taas üsna varakult, sest Tõnn tahtis minna maale ja oma töö ära lõpetada, mida ta ka tegi. Ma mängisin seni Freecelli, vaatasin "Supermodellide" kordust, sõin lasanjet ja lugesin raamatu lõpuni.
Kui Tõnn linna tagasi jõudsime, siis otsustasime lastega (Merilini ja Mariusega) ujuma minna Kuremaale. Ulme, kui hästi võib üks väike tüdruk ujuda, endal on vesi (isegi madalal poolel) üle pea. Marius ujus ka päris hästi, kui tuua võrdluseks minu õe, kes on ikka päris koba(ning loomulikult laisk). :D
Linna jõudsime tagasi poole 11 paiku. Sõime ja vaatasime telerit.
Täna ärkasime 11 paiku. Sõime, koksisime mune ja olime niisama asjalikud. Ma tegin raamatu kokkuvõtteid, Tõnn mängis Mariusega mingit arvutimängu.
Peagi jõudis kätte aeg bussile minna. Mängisin ussimängu kuni aku sai tühjaks.
Koju tulles uurisin mingeid riideid, mida Kädi ja Merle olid kuskilt vanaisa juurest kaltsukast välja tuhlanud.
Kella viieks läksin laulma.
Koju naastes sõin ja nüüd pole siiamaani midagi erilist teinud. Ausõna! Lihtsalt netis ringi uurinud.
Vaatan "Laulud tähtedega", sätin end kohe algavaks "Tõehetkeks". Varsti peaks sauna külastama ja siis vene keele teksti õppima hakkama.

Tsau!

Kommentaare ei ole: