esmaspäev, 12. aprill 2010

Nädalavahetus

Reedel õhtul lippasin veel Tiina juurde natukeseks, ajasime momendiks juttu jms. :D
Siis läksin koju tagasi ja kuskil 1 ajal sai Tõnn ka aega pokkerist, et minu juurde tulla.
Laupäeval ärkasime pärast 11 üles. Sõime, läksime välja Tõnni autot pesema ja vahatama. Siis koristasime natuke hoovi, viskasime veel üht-teist, mis ehitusest oli alles jäänud kärru jms. :)
Mingi aeg läks Tõnn linna jalgpalli mängima, siis ma hakkasin salatit ja torte tegema. Käisin poes ja vaaritasin. :)
Kuskil 8 ajal hakkasin telerit vaatama ja Tõnni ootama. Kuskil poole 10 ajal tuligi. Sõime salatit ja meekooki, mida ma tal palusin ilusti-kenasti linnast tuua. Vaatasime seda "Issi lasteaeda", "Laenatud kingades"(mida ma näinud olin) ja mingit poolsaikot filmi. :D
Tuttu saime alles kolme paiku.
Pühapäeval ärkasime ka enne kahtteist. Tegin meile omletti, sõime ja tegime omi asjatoimetusi. Tõnn kandis üüri ära jms, ma tõmbasin kasvuhoonest tomatitaimed välja(st. ma pidin seda juba sügisel tegema, aga no ennast teades, ma ilmselt lükkasin seda kogu aeg tulevikku, kuniks see mu mälust täielikult haihtus). Lõpu poole tuli Tõnn ka uuris seal minu tegevust. :D
Mingi aeg käisime poes ja hakkasime kringli tainast tegema, st. Tõnn oli rohkem niisama moraalseks toeks. :D Siis läks Tõnn mul isaga välja viljapuid lõikama ja nii ma jäin üksi sinna asjatama. Koristasin ka natuke veel. Võtsin tolmuimejaga, tõmbasin põrandad mopiga üle ja tegin ühe maaaaaaaaaaailmahea kodujuustukoogi taigna valmis. Ma võin seda teiega jagada ka, ega ma kade pole. Selleks on vaja 100g võid (ma panen 50 g, sest muidu on liiga rasvane), mis tuleb ära sulatada ja juurde lisada 3 muna, 4 spl hapukoort, 300 g kodujuustu, 250 g riivjuustu, 6 spl jahu, singitükke ja paprikatükke (nende asemel võib panna muidugi eelnevalt praetud hakkliha, seeni või mida iganes). Ausõna, ma võin kinnitada, et retsepti vaadates ei tundugi selles midagi ERILIST olevat, aga soovitan proovida! ;) Igatahes, siis tõstsime emmega laua suurde tuppa ja olime niisama asjalikud.
Enne seitset tulid Merle ja Einar siia. Sõime, sõime, sõime, jõime, käisime saunas, sõime veel ja veel ja veel. PS! Ma ei valeta, kui ma ütlen, et ma näen välja, ja mis kõige hullem, tunnen end maaaaaaailmasuurena. Ja ma ei imesta, kui mul on näkku ka juba "kook ja tort" kirjutatud. :/ Ah jaa, seda ka, et ma tegin esimest korda elus kringlit ja see oli külaliste sõnul parem kui poes jm.
Öösel ärkasin nelja ajal üles ja olin esialgu väga segaduses, sest mulle tundus, et ma polnud terve öö kordagi sõba silmale saanud (jõin õhtul enne magamaminekut tortide ja kookide kõrvale kohvi). Siis kiusasin magavat Tõnni, vahtisin niisama lakke ja mõtlesin asju.
Mingi aeg otsustasin alustada oma raamatukesega "Piiririik", mille ma pooleldi läbi juba lugesin. Siis panin riidesse, kotid kokku, sättisin, sõin kookitükikese, panin Tõnnile ka kaasa... Ja nii me hakkasime minema enne poolt linna.
Tunnid olid tavapärased... mõttetud... ja tülpimust valmistavad. Ma ei suuda ära oodata. Ainult 6 päeva veel kooli! Ja siis tuleb aeg, mil ma ilmselt sooviks kogu hingest käia pigem koolis, kui pabistada ja narveerida.
Pärast kooli läksin trenni, mis oli MÕNUS! Ma ei suuda mõista, kuidas alles oli staadion kaetud paksu lumekihiga ja nüüd juba täiesti kuiv. :) Tegime Tanikaga teatepulgavahetust ja jooksime 10 x 100 m. lõiku. Siis läksime sisse, tegime kõhtu-selga-külgi ja sörkisime ning venitasime peale.
Ääri-veeri jõudsin bussile. Egle jäigi vist maha, aga ma ei tihkanud bussjuhile öelda ka, et ta ootaks, niigi ta läks minut hiljem ära ning samas ma polnud enam nii kindel, kas Egle üldse hakkas pingutama ja jooksma või lõi varem juba käega. :D
Koju jõudes käisin poes, ostsin üht-teist vajalikku ja asju, et uuesti seda kodujuustukooki teha, sest vanaema ja Siim tulid täna. Nii lahe, nad polnud juba teab mis ajast siin käinud. :)
Sai jutustatud, sööööööödud, söööödud ja veelkord söödud. Ausõna, kui ma selle söömise nüüd üle elan, siis ma luban, et ma ei õgarda enam. (Vähemalt kuni järgmise korrani! :D)
Äsja lõpetasin "Ühikarottide" vaatamise, jutustan Tõnniga ja lähen tegelikult kohe üles, et teine pool raamatust läbi lugeda.

Tsauki!

Kommentaare ei ole: