kolmapäev, 20. oktoober 2010

20.10. 2010, 20:10

Kirjutan kiiiiiiirelt midagi valmis, sest tegelikult ma peaks juba anatoomia ja füsioloogia lainel olema. Nimelt arvas Sepp, et on normaalne teha 80 lk peale töö, mida ma loengutes pole isegi läbi mitte võtnud. Niiet veri ja vereringe, siit ma kohe tulen!
Teisipäeval oli esimeseks tunniks teadustöö alused ja test, mis oli nagu maailmalihtne, sest ta tegi selle sama, mis netis üleval oli, niiet ilmselt kõik, kes selle läbi olid teinud, on väga hea hinne tulemas.
Järgnes orgaaniline keemia ja siis oleks pidanud järgnema farmaatsia ajalugu, aga õppejõud oli kuskil seminaril, vms ja saime lihtsalt mingi koduse töö.
Siis tulin koju, sõin, kirjutasin orgaanilise keemia konspekti korralikult lõpuni, õppisin seda natuke ja rääkisin Tõnniga emmessennis juttu.
Veerand viieks läksin kooli tagasi - anorgaanilise keemia praktikum hakkas.
Pärast seda õppisin paarkümmend minutit keemiat ja siis Siili peatusesse, et trolliga linna minna. Lippasin Revalisse - käisin Stepis ja BodyPumpis. Nende lõppedes käisin kiirelt pesus, panin riidesse ja lippasin bussijaama ja huvitav-huvitav, kas ma pidin JÄLLE 10 minutit ootama, sest eelmine oli JUST 2 minutit tagasi ära läinud? :D
Igatahes jõudsin koju, sõin, jõin teed ja õppisin veel orgaanilist keemiat ja lõpuks jäin magamagi. :D

Täna ärkasin 9 paiku, kordasin natuke orgaanilist keemiat ja lippasin poole 11-ks loengusse, kus algul võtsime uut osa ja siis tegime töö, mis taaskord tundus imelihtne. :)
Pärast loengut viskas Mai-Liis mind ja Gretet Tihase tänava otsa, kust ma solli ja Grete koju pidime jalutama, aga Grete kutsus hoopis enda juurde kohvi jooma ja no nii me seal siis muljetasime poolteist tundi.
Siis käisin kiirelt solli ja lippasin koju. Sõin, uurisin netis rongi ja rääkisin Tõnniga juttu.
Varsti oligi kell JUBA kümne pärast neli ja ma pidin kooli valikainesse lippama. Seal olin ainult tund aega ja siis läksin linna trenni, et vähegi normaalsel ajal koju jõuda. Ja siis sain ka õnneks Pumpi võtta, mis mulle rohkem meeltmööda on kui Combat. :D
Enne kaheksat jõudsin koju (ei pidanuki bussi ootama, sest täna ma olin kavalam - vaatasin juba netist enne kellaajad, millal läheb, et siis enda aega planeerida), sõin ja nüüd lõpetan oma pläma, et kiiiiiiiiiiiiiirelt õppima asuda.

Kommentaare ei ole: