kolmapäev, 6. oktoober 2010

Kolmapäev, jah!

Nädala selgroog on murtud. ST 2 päeva veel ja siis saan juba jälle olla seal, kus on kõige parem. :)
Eile jäin mõnusalt magama hommikul, aga õnneks jõudsin ikkagi poole tunniga valmis sätitud ning elusalt ja tervelt kooligi. Meditsiinihumanitaaria ja Alar Sepp, hurray! :D 2 tundi järjest. Aga see pole õnneks kuigi hull.
Siis olin vahepeal paar tundi ühikas, pärast mida kooli tagasi lippasin - anorgaanilise keemia praktikum, mis oli LAHE! :)
Pärast kooli sõin mandleid ja panin kiirelt asjad kokku, sest juba tuli meil Kerttuga Spartasse StepFiti minna. Ma muidugi suutsin enda pileti koju unustada ja veel poole tee pealt ühikasse tagasi joosta, aga noh, mis seal ikka. Trenn oli vähemalt seda väärt. Üks parimaid trenne üldse selle aja jooksul. Kusjuures ma isegi ei tea mispärast. :) Aga polegi oluline!
Pärast jalutasime ühikasse tagasi, sõin, rääkisin emmessennis Tõnniga juttu ja olin niisama asjalik.
Kaua ei suutnud üleval olla, seega juba enne 10 läksin tuttu.

Täna ärkasin natukene enne 9-t üles. Meisterdasin endale pool tundi mozarella-tomati-basiiliku salatit, siis jõin rõõmsalt greibimahla, tegin korda end, otsisin riided ja lippasin kooli. Teed tegin ka termosesse, aga ei tea, kas see jäi mul külmiku peale või ja. :D Juba teist korda, selle vahega, et kord lippasin tagasi, sest meenus varem, kui POOLE tee peal.
Igatahes täna ON juba olnud ilmatu pikk päev - teadustöö alused, botaanika praktikum, mis oli üks lahedamaid asju ÜLDSE siin koolis (mikroskoopidega töötasime), siis käisime söömas, ladina keel ja nüüd istun raamatukogus ja ootan kohe-kohe algavat valikainet, milleks on treeningute alused. :)
Igatahes ei suuda ma nüüd otsustada, kas minna täna trenni(st. osta endale kuukaart) või mitte.

Loengusse!

Kommentaare ei ole: