laupäev, 16. oktoober 2010

Tõnn ja kodu!

Eile hommikul ärkasin issi kõne peale(7.24) üles. Tahtis teine teada, kunas ja kas me ikka Tõnnga koju ka tuleme.
Enam magama polnud ka mõtet jääda, sest 8-ks oli nagunii äratus pandud. Hüppasin siis püsti ja pakkisin kohvrit. 8.40 lippasin bussile ja sõitsin Kristiine juurde, et sealt edasi 16-sele bussile minna ja sollis ära käia. Tagasi tulin jalgsi (või no taaskord ühe vahe trolliga). Käisin veel kiirelt apteegid ja siis ühikasse tagasi. Sõin ja panin spordiriided ka kokku.
10.56 bussiga sõitsin Estoniasse, siis lippasin oma kontsade ja ratastega kohvriga Reval-sporti. BodyPump oli. :)
Pärast trenni oli kiire pesu, riidesse ja Hessi, kust juustuburgeri eine võtsin. Pärast seda (kuskil poole kahe ajal), hüppasin Mere pst-lt trammi peale, et Balti jaama sõita.
Rong oli juba õnneks ees, niiet sain kohe istuma ja oma uude raamatusse("Merca mees", mida ise mulle soovitas:D) sukeldud, mille ma ka põhimõtteliselt läbi lugesin. 10-20 lk jäi veel, aga seda saan täna lugeda, sest Tõnn ja iss olid hommikul jahil ja nüüd võtavad põtradel nahka maha kusagil.
Igatahes sadas lund vahepeal nii palju, et terve maa oli valge ja kõik majakatused takkaotsa. Üsna talvine tunne tekkis.
Poole viie ajal olin Jõgeval. Tõnn oli mul ilusti rongi vastas ja puha. Läksime algul natukeseks tema juurde. Sõime maailmahead ahjuliha, -kartuleid ja -porganeid.
Siis tulime minu juurde ja kuna see ahjukana, mis just valmis sai, nii isuäratav tundus, siis õgardasin seda veel meeleheitlikult. Viga number 1. Pärast järjekordset söömist muljetasin empsiga, sõin suurtes kogustes viinamarju, viga number kaks, ja siis sättisime end Tõnniga teleri ette.
Mingi aeg tulid Merle ja Einar siia. Siis tõid igast komme ja asju, mida ma vastuvaidlemata vitsutasin, viga number kolm, ja nii see õhtu läks.
Vahepeal käisime Tõnniga garaažide juures mul issil järel, õigemini ta autol, sest koju ta sai isegi tuldud Petsiga.
Hiljem keetis emme teed, ma lõikasin torte ja nii me siis sõime neidki. Viga number neli. Pärast seda oli selline "jõulu" või "aastavahetuse" tunne. Kõht oli nii täis, et ma siiamaani veeren mööda maja ringi. Ausõna, see oli/on maailmajube!!! :D
Poole 1 ajal saime lõpuks magama. :)

Hommikul ärkasin kõigepealt üles enne seitset, kui Tõnnil äratus tirises. Siis tõin talle alt kapist tema ühed teksad ja pluusi, et ta saaks need peamiste riiete alla veel panna. Tegin neile teedki ja võileibu metsa kaasa. Otsustasin edasi magada.
Poole 10 ajal tuli emps segama ja tahtis, et ma võileivamaterjali lauale lõikaks, et siis saaks süüa ja kohvi juua.
Pärast seda saatsime emme rõõmsalt Aafrika poole(st. esialgu siiski Tallinna poole, sest lennuk läheb alles PRAEGU!) teele. Siis lõikasin Einaril juukseid ja olin niisama asjalik, kui nemadki koju ära läksid. Nimelt oli ilge kokkamise isu. Algselt pidin "lõunasööki" tegema, aga seda on nii palju, et jagub ilmselt õhtukski, niiet Pasta Bolognesest ei tule täna ilmselt midagi välja.
Tegin KÕIGE paremat kastet, mida ma eales teinud olen. See oli imelihtne. Võtsin selle maailmahea ahjukana, mida veel natuke järel oli, tegin lihast puhtaks, praadisin läbi, lisasin veel ohtralt karrit ja tegin nagu tavalise kanakastme, peale selle, et lõpus lisasin veel peaaegu terve paki maitserohelisega toorjuustu. Mmmmmm, no!
Ja kuna issi oli suuuuuuremas koguses vanillikohupiimasid ja kreeme kokku ostnud, siis tegin nendest ja veel paarist banaanist kohupiimakreemi ning sinna juurde kisselli, mis oli ka uus kogemus mu jaoks, sest ma polnud kunagi ISE kisselli teinud.
Vahepeal pidin muidugi kanadega askeldama, mis meile toodi, sest vanad kanad on VIIMSENI rebane minema viinud(sest meil oli aed remondi tõttu lahti ja lauda uks samuti, niiet see ei olnud just keeruline) või ära tapnud.
Pärast seda ootasin mehi koju, kes muidugi tulidki, aga issil ei olnud aega, et süüa ja nii me siis ainult Tõnniga sõime. Aga no eks issi saab pärast siis, kui ta selleks ajaks ära nälginud pole, sest neid võileibu, mis ma neile hommikul meisterdasin ta ka ei söönud. Ainult Tõnn sõi. :D
Nüüd olen täitsa ihuüksi. Isegi Kädit pole, kes läks ka sinna, kus mehed on. JA ISEGI seda remondimeest pole, kes hommikotsa siin asjatas ja keskkütte viimaseid torusid ja radikat paigaldas.
Niiet ma loen siis või teen midagi asjalikku.
Bye!

Edit: Või siis ka mitte, sest nad juba jõudsid tagasi. :D

Kommentaare ei ole: