reede, 22. oktoober 2010

Tallinn-Tartu rongis

Eile magasin MÕNUGA sisse. Esimesse loengusse, kus pidi töö olema, mille poolt materjali ma ei jõudnudki eelmine õhtu läbi töötada.
Pool (kui loeng hakkas) helistas Kerrtu ja küsis, kas ma magana. :D "Aaaaaaaaaaaaaaaaaa!" oli vastuseks kostunud.
Tegin kiired võileivad ning jõudsin VIIETEIST minutiga kooli. :D TÄPSELT töö ajaks. Hirm oli päris suur, aga vere õppimisest ja vereringite tähtsamate asjade ülevaatamisest piisas. Töö oli eeldatava kõrval SUPERLIHTNE. Yay! Pärast esimest loengut käisime sööklas, sest Kerttu ja Stella tahtsid midagi süüa. Järgnesid botaanika, orgaaniline keemia ja esmaspäeval ärajäänud labor, kus me tegime väga rõvedat mädamunahaisulist katset. :D Vahepeal käisime sööklas söömas ka. Mai-Liis oli superhead õunakooki kaasa võtnud. :D
Neljaks olime vabad. Lippasin koju, sõin suurtes kogustes kama ja rääkisin Tõnniga natuke juttu.
Siis käisin vahepeal Maximas, et tomatit osta ja kuue paiku hüppasin bussile, et linna trenni sõita. Käisin teepeale jäävast Rimist ka läbi, et juustu, mahla ja nätsu osta. :)
Käisin Stepis ja Pumpis. Ja no nii hea, et sain pärast trenni RAHULIKULT infrapunasaunas istuda ja lõõgastuda, mitte ei pidanud ühikasse tagasi õppima tormama.
10 läbi olin ühikas. Sõin, pakkisin natuke asju ja vaatasin netist eelmist "Ühikarottide" osa.
12 läbi jäin magama.

Hommikul ärkasin natuke enne üheksat üles. Panin riidesse ja lippasin bussile ja siis järgmiselegi, et kiirelt sollis ära käia. Tagasi ühikasse lippasin. Panin veel viimased asjad kokku, tegin endale võileivagrillis mõned paremad juustusaiad(kohe-kohe sööma asumiseks), sõin tomatileiba ja jõin kohvi ning mahla.
Siis viisin kiirelt prügi välja ning lippasin bussile, et linna trenni minna. Enne käisin veel Rimist läbi, et meekooki osta. :) Käisin Pumpis, aga ma juba natuke kardan ka seda Pumpimist, varsti olen selline rõve lihasteline piiga, aga üldiselt kipub kogu aeg Pump olema sellistel aegadel, kui mulle sobib. Pärast trenni kiire pesu ja siis jalutasin Balti jaama. Rong oli juba ees, niiet siin ma nüüd olen... Loksun paar tunnikest, lähen Tõnni juurde ja siis ei lähegi enam kaua, kui nimetatud isik ka ise koju tuleeeeeeeeeb!

Peaasi, et raamatukogust ei unusta läbi minna. Pean botaanika õpiku võtma, sest no esmaspäeval on töö, kust nagunii kõik läbi pidid kukkuma (kui me just ajalugu ei tee).


Ja lumi on!

Kommentaare ei ole: