laupäev, 9. oktoober 2010

Home, sweet home

Neljapäeval oli ainult kaks meditsiinihumanitaaria loengut, millest pood aega sain rahulikult numbrimängu mängu mängida, sest õnneks selles tunni ta vürtsitab oma teksti palju igasuguste juttudega, mille ajal trükkima ei pea. :)
Pärast loenguid lippasin koju, pakkisin hoolega asju tegin veel mozarellast, kolmest tomatist ja poolest potis basiilikust endale salatit, millest mul juba lõpuks paha hakkas, ning läksin bussi peale. Sõitsin Tallinna bussijaama (mis oli suur ja eriline sündmus, sest ma polnud veel sinna kordagi jõudnud), et sealt sipsti Pärnu bussipilet osta ja siis bussile asuda. Selline väike ja nunnu buss oli ja lisaks kõigele sain veel üksiku koha ka. Super-luks! Sõidu ajal lugesin raamatut ja magasin isegi ligi kolmveerand tundi, aga eriti sügav see uni ei olnud, sest ma pidin kogu aeg läbi une endale meelde tuletama "Ära lase suul lahti vajuda!", mis iga natukese aja tagant juhtuma kippus.
Pärnus tuli mulle Tõnn rõõmsalt bussi vastu. Siis ma ostsin kiirelt ühe burksi ja lippasime tema juurde. Kaisutasime, käisime poes, et jätsi ja makarone osta, siis vaatasime telekat, tegime makarone hakklihaga ja olime niisama väga asjalikud. Taavet, Lauri ja Preedik käisid ka vahepeal korteris asju ajamas, aga muidu olime üksi. Võib öelda, et Tõnn sai LÕPUKS ometi nendest põrsastest päris lahti. Vaatasime juba varem nähtud "Haroldit ja Kumarit" ja lebotasime niisama.

Reede hommikul läks Tõnn 11ks loengusse, ma uurisin netis ja PÜÜDSIN kanal kahte leida, aga ausõna see oli täielikult ära kaotatud, seega pidin seda sada tundi otsima ning sellepärast jäi 10 mintsa "Ühikarottidestki" veel nägemata. :D Siis vahepeal käis Preedik seal mingeid asju võtmas.
Mingi aeg otsustasine poodidesse minna. Ostsin endale täidisega pikukest ja chillisin Port Arturis. Pehmist ostsin ka, aga see polnud ÜLDSE mitte hea. :/
Igatahes läksin Tõnni juurde tagasi, vaatasin netist mingit nägemata supermodellide osa ja olin asjalik. Ja e läinudki poolt päeva, kui kell oli neli läbi midagi ja Tõnn koju naases. ´
Panime asjad kokku ja sõitsime Jõksi. Käisime säästus korraks meile suhkrut ostmasja siis peatusime natuke aega Tõnni juureski, sõime kõhud täis ja tulime minu juurde. KOJU! Ma polnud juba kaks nädalat koju sattunud. :)
Vaatasime Eesti-Serbia mängu, mis oli SUPER! Ausõna, nad järjest arenevad. :)

Täna ärkasin kõigepealt 7 ajal, tegin Tõnnile söögi sööjaks ja muljatasin niisama natuke issiga, sest nad läksid jahile. Issi on juba tagasi, aga Tõnni jättis teistega metsa.
Nüüd 10 läbi millalgi äratas issi mu telefonikõnega üles, et võiks täna Kädile sünkari ära pidada, sest muidu järgmine nädal on emme Tuneesias ja siis ei saagi niimoodi perekeskis.
Igatahes üles pean nagunii minema, sest emme tuli koju ja Kädile peab patsi tegema ja sööma jajajaja no kõike.

Ilusat nädalavahetust!

Kommentaare ei ole: