teisipäev, 26. oktoober 2010

Tallinnas

Reedel jõudsin vaevalt raamatukogus ja kiirelt poes käia, kui juba oligi Tõnn Jõksus. :) :) :)
Olime mingi aja linna, sõime üht-teist ja lebotasime niisama. Siis läksime kiirelt Sadalasse. Käisime veel Kivioja juurest ka läbi ja peagi olimegi minu juures.
Nädalavahetus möödus üldiselt tavapäraselt rahulikult. Laupäeval koristasin ja kokkasin enamus päevast. Tegin kartuliputru, kotlette, kastet ja praekapsast. No super hea oli! Pärast sõime veel jätsi, käisime saunas ja no nii see aeg läks.
Pühapäeva hommikul jooksin kõigepealt alla, et emmega muljetada, kes oli varahommikul Tuneesiast tagasi jõudnud. Muljetasime ja vaatasime asju.
Siis sõime hommikust, karamellis pähkleid ja asjatasime kõik omi asju. Tõnn pesi autot, ema koristas, ma pesin nõusid ja vaatasin poole silmaga "Rääkimata loo" kordust.
Mingi hetk hakkasime linna sättima. Siis tuli veel isa poolt kutse Kuremaale ujuma minna, aga me jäime endale kindlaks ja läksime Jõksi ära.
Seal õppisin kuigi palju botaanikat. Mingi aja pärast hakkasime Tallinnasse sõitma.
Saime Meelise bussi juhiga kokku ja andsime talvekummid ära. Siis käisime Rimis ja ajasime niisama autos juttu. Mingi aja pärast sõitsime minu ühika juurde. Käisin kiirelt toas, viisin asjad ära ja tegin sooje vorsti-juustusaiu meile. :)
Alles hiljem tuli meelde, mida me TEGELIKULT pidime koos tegema, kui Tõnn Tallinnasse tuleb. Nimelt on mul cherry-st ostetud TacoExpressi 200.-ne voutšer. Aga no ju jääb järgmist korda siis ootama.

Eile oli tavaline koolipäev. Pärast kooli sõin, muljetasin Tõnniga ja lippasin peagi trenni. Kerttu hakkas ka nüüd käima, niiet koos on lõbusam. :) Käisime koos BodyPumpis ja siis ta läks sõbrannaga kinno, ma edasi Shapingusse. Pärast saunatasin ja olin niisama asjalik. Bussist jäin ka TÄPSELT maha, sest ta otsustas 2 minutit graafikust ees olla. Läksin siis trolliga ja lippasin see paarsada meetrit "kodu"tänavasse.

Täna oli pikk koolipäev. Anatoomia ja füsioloogia, farmaatsia ajalugu, mille lõpust ma Kristiinesse korraks sõitsin, et raha vahetada ja apteegis käia. Siis hakkas orgaaniline keemia, pärast mida ma oma võileibse ja tomatit ja kurki ja jogurit sõin ning kohvi jõin. Ma muidugi natuke aega tagasi avastasin, et ma jätsin termostassi ja tühjad karbid ka kuskile, aga loodame, et need jäädavalt kadunuks ei jää. Järgnesid veel ladina keel ja anorgaaniline keemia, millest me varem ära saime. :)
Ühikas pakkisin kiirelt spordika kokku, rääkisin natuke emmessennis Tõnniga juttu, haarasin kohukese ja lippasin alla, et Kerttuga kokku saada ja trennidesse minna. Step ja BodyPump olid täna.
Pärast istusime troopikasaunas ja tegime muid trennijärgseid rituaale. :p
Ühikasse jõudsime 10 paiku. Siis sõin ja nüüd olen siiamaani netis ringi uurinud ja Tõnniga rääkinud.

Peaks veel sada asja ära tegema, mis vaja, aga no ilmselt panustan homse peale, mil mul on ainult õhtune valikaine.

Kommentaare ei ole: