neljapäev, 3. juuli 2008

Heihoo

Tsauki-tsauki, ma ei viitsi pikalt praegu muljetada, sest kell on palju ja homme peame vara t6usma...
Aga siias6it möödus ilusti. :) Isa viis meid Tallinnasse. Kuna lennujaamas oli tükk aega vaba aega siis ma põhilise aja ajasin mingeid burksi näost sisse. :D Lõpuks kahe paiku saime lennukile.
Saksamaale j6udes oli selline tunne nagu oleks kuskile eriti soojale maale saabunud. Siin on nii palav, et toas on isegi suhteliselt v6imatu olla. Lennuki pealt maha astudes, nagu Eesti ilmale kohaselt, pusades ja botastega olles, pidime küll surema...
Rongiga s6itsime ka veel mitu-mitu tundi... ema oli meil vastas ja t6i meid koju.
Aa, uuest majast veel nii palju, et see on veel villam kui see eelmine.
Hommikul ärkasid mu 6ekesed (st.Marjo ja Maria) juba 9 ajal üles, ja sp. ei saanud ka mina 6igupoolest kauem magada. :D Jess :D Aga pole hullu. S6ime, panime niisama tühja ja s6ime jälle. :D 2 ajal läksime randa (teised meie omad tulid ka:)) Ujusime, päevitasime ja s6itsime vesiratastega. :)
Pärast seda tulime koju... Asjatasime niisama ja ema(jutt käib kogu aeg sellest hostemast, kui aru veel ei saanud:D) viis meid puppi. Teised tüdrukud tulid ka sinna. J6ime(mitte alkoholi, st. kõigi kohta see muidugi ei käi. Oli ka neid ''alkohoolikuid'') ja ajasime niisama juttu. Poole 11 paiku t6i meid üks pubi teenindaja (ema sõbranna) koju.
S6ime ja käisime pesus. Nüüd olen ma juba kolm tundi vähemalt arvutis istunud. Jube huvitav :D
Peakski magama ära minema.
Tsau-pakaa!

Ps! All on saksa aeg(, mis on tund aega eesti ajast taga). :)

Kommentaare ei ole: