kolmapäev, 16. juuli 2008

Teisipäev - 15. juuli


Jälle pole mõned päevad viiitsinud kirjutada. Tegelikult ma praegugi magaks, aga mul on viimasel ajal kerge insomnia peale tulnud. Magama jäämisega on hullult raskusi...või nii. :D
Hommikul ärkasin kella 12 paiku üles. Vahtsin televiisorit, pesin nõud ära ja läksin välja vaarikaid korjama. Nüüd on käed jumala ära kriibitud, sest ma olin ujukate ülemise osaga. See selleks...
Vahepeal tuli Kädi oma sõpradega meie hoovi Trifaad mängima. Ma siis mängisin ka. (a) :D
Õhtu poole kastin kasvuhoonet ja vaatasin , et kuidagi väga umbrohtu teine kasvanud. Tegin siis puhtaks selle ja puha. :) Siuke tööpoiss olen, ma vaatan...
Nüüd mingi 10 paiku läksin välja, täpsemalt Kaupsi sauna. Viisin talle kohri tagasi ja istusin ning laterdasin niisama poistega.
Poole ühe ajal tulin koju, istusin netis ja püüdsin magama jääda... Ei õnnestunud, seega tulin netti tagasi. Hetkel kuulan Guru Josh Project'i Infinity't ja olen niisama äge. Varsti lähen uuele katsele uinuda. Tsau! :)

Kommentaare ei ole: