laupäev, 19. juuli 2008

K, N, R, L

Kolmapäeval ärkasin hommikul üles. Panin tühja, siis läksin emaga linna hooldusesse...
Koju tagasi jõudes panin JÄLLE tühja. :D
7 paiku tuli Nelekallis siia. Tulime minu juurde, sättisime natuke aega siin niisama ja siis läksime kooli juurde. Lammutasime Twisti. Siis läksime jalkaplatsile, seal kõik mängisid, meid kutsuti ka mängima. Otsustasime siis riided ära vahetada ja nendega ühineda. :)
10 paiku sai mängitud, tulime käisime kodus pesus ära ja läksime kooli juurde tagasi maasika Fizzi lammutama.
1 paiku vms tulime koju, sõime ja läksime magama.
Neljapäeva hommikul ärkasime varakult juba üles, et vaarikaid korjama minna. Vahepeal panime toas tühja, sõime jms.
Õhtul läksime jälle jalkat mängima. Siis käisime taas pesus ja läksime alla garaaži Kaupsi, Rando ja Lempsiga vahtima ja siidrit lammutama.
No siis mingi aeg tulime koju ja läksime tuttu.
Reede hommikul ärkasime kell 5:45 üles :O. Sõitsime isaga mul linna. Vaarikaid müüma...
Enne ühte käisin kaupsist ostsin Helikale lillekimbu ja tulin bussiga koju.
Koju jõudes läksin kohe magama. Magasin kaks tundi, käisin pesus ära ja hakkasin sättima.
Isa, Helika ja veel kahe kuti ühissünts oli. Algul kuue paiku käisin tšillisin, vaatasin kuidas rahvast kogunes. Siis pralletasin seal, jõin jms. Leidsin endale toreda sõbra ka, kes hakkab mul kirjandeid koolis kirjutama. (Y) (Y) Steve, isa töökaaslane (remark: mul isa töökaaslased kõik noored lennukolledži äsja lõpetanud õpilased, isa mul seal peaaegu ainuke vanur. :D).
Igatahes ma jõin liiga palju. Lõpus oli juba päris paha olla.
4 paiku öösel tulime Ossiga (rolleriga:D) koju. Läksime magama ära suht kohe. Oi, kui paha oli olla.
Hommik oli väga vaevaline. Pea lõhkus... Fuh... Vastik ma ütlen. Pool päeva vahtisin voodis. Siis mingi aeg tõi Einar mulle poest peaparanduseks siidrit (Y) :D
Igatahes mingi 3 paiku läksime mina , ema , õde , Oss, Merle ja Einar Mustvee linnapäevadele. Vahtisin algul seal ema ja õega ringi, hiljem tšillisin Ossiga. Käisime burksi söömas jms.
6 paiku läksime kõik koos ujuma. Ja seitsme ajal tulime koju tagasi. Kädi, Merle ja Einar jäid sinna Helladele Velladele.
Koju jõudes käisime poes, ostsime siidreid ja läksime Ossi ja Ainiga lossivaremetesse kalale. Mingid kolm äbarikku saime. Ühe viskasime veel tagasi ka. :)
Üheksa paiku tulime koju, sõime pitsat ja läksime autoga ringi sõitma.
11 ajal läksime tiiru Mustveesse. Käisime Statoilis kabanossi söömas ja võtsime mu õe, Merle ja Einari peale.
Natuke aega tagasi jõudsime koju. Nüüd vahin niisama siin arvutis, teised muljetavad seal teises toas. Jube uni on ka , peaks tuttu ära minema .
Ma hakkan juba aru saama, miks mu ema mind alkohoolikuks peab.
Tsau! ;*

Kommentaare ei ole: