teisipäev, 8. juuli 2008

Pühapäev ja esmaspäev.

Eile käisime kuskil festivalil. :) Suht kaugel oli see syellest linnast. Vahepeal s6itsime isegi bussiga jms. Seal oli suht huvitav. S6itsime mingite toredate karussellidega jms. :D :D
Siis tulime koju, ma jäin kohe magama... Üles ärkates otsustasid Maria ja Marjo Maarja ja Liisa juurde minna, aga kuna ma oin just ärganud, otsustasin ma edasi uneleda ja kodus passida. Istusin netis, vahtisin telekat ja ajasin nänni näost sisse. :D
Mingi 11 ajal tulid nad koju, käisime pesus ja kobisime magama.
Täna ärkasime juba mingi poole 8 paiku üles. S+itsime kuskile k6rval linna ja sealt läksime kogu seltskonnaga rongile, et Bremenisse shoppama s6ita. Tutvusime linnaga, käisime Mäkis ja poodlesime. :)
Nelja paiku s6itsime tagasi siia lähedasse k6rvallinna. Sealt läksime auto peale ja s6itsime koju.
Algul panime tühja, siis s6ime ja seejärel m6tlesime, et hakkame Stacyga(meie host6de) trifaad mängima, aga ta läks juba magama ära. :S :D
Siis me otsustasime hoopis kaarte hakata mängima. Algul mängisime Solot ja hiljem Valetamist, millest vist pm. k6ik mängud ma v6itsin. :D
Igatahes nüüd ma siin istun üksi kabinetis nagu nolifer. Lähen ka vaatan enda tuppa ära.
Tsaupakaa!

Kommentaare ei ole: