neljapäev, 31. juuli 2008

Teisipäev (29. juuli) ja kolmapäev (30. juuli)

Ma ei mäleta mida ma eile päeval tegin. Arvatavasti mitte midagi. :/
Aga mingi aeg käisin Suure poe juures Kaupsi, Lempsi ja Randoga juttu ajamas. Siis mingi aeg läksime Tiinaga välja. Läksime Kaupsi sauna sinna. Jõime seal mu maasikakissi ja olime niisama ägedad no. Pärast seda läksime kooli juurde eluolust muljetama.
Koju tagasi tulles vaatasin ''Sõpru'' ning sõin .. :)
Täna ärkasin mingi haiglase unenäo pärast üles. Siis tuli ema koju ja ütles, et seni kui ta sööb ma ennast valmis paneks (kui ma temaga linna tahan saada). No ma siis käisin siva duši all. Kuivatasin juuksed, tegin näo pähe ja minek.
Kõigepealt käisin empsiga toitu ja õe sõbrannale kingitust ostmas ja seejärel jalutasin kooli juurde ja vaatasin kuidas teised trenni lõpetasid.
Ootasin kui Nele riided ära vahetas, jõin oma Smirnoffi .. siis käisime poes ja korra ta vanaema juures. Seejärel otsustasime sööma minna. :)
Pärast söömist saime Kauriga kokku. Ta ostis mulle Twisti. Siis istusime seal Kauri maja kõrval. Jõime ja ajasime juttu.
Nelja ajal läksin hooldusesse. Kuna ma 4:45 bussile ei jõudnud, siis ma tulin selle sama hooldusetädiga koju. :P Ta nagunii elab üsna siinkandis.
7 paiku jõudsin koju .. Käisin Kaupsi saunas seal ja lasin Lempsil endale üht-teist osta. :D
Tagasi koju tulles korjasin kaks kg punasõstraid, puhastasin need ja kastsin kasvuhoone ära. :)
Pärast seda läksime Tiinaga välja. Kauspi sauna, vaatama, mis need teevad seal. Passisime seal, jõin oma Coolerit jms. :D
Mingi aeg tulin koju. Sõin ja olen siiamaani arvutis vahtinud.
Aeg võiks kiiremini minna.. St. kell võiks juba 1 läbi olla. Hakkaks ''Sõpru'' vaatama. :)
Tsauki siis.

Kommentaare ei ole: