teisipäev, 1. juuli 2008

Pühapäev (29.06) ja esmaspäev (30.06)

Eile ärkasin üles, asjatasin natuke ringi - sõin ja vahtisin arvutis. Päeval läksin Nelele bussi vastu...järgnevalt olime niisama ägedad - vahtisime netis ja kuulasime Enriquet.
Mingi aeg mul vaaritas ema frikadellisupi valmis, sõime seda ja läksime peagi välja. Kooli juurde Mintut jooma. :D Aga siis mul isa helistas ja ütles, et ma vahepeal kodus puid käiks sauna alla panemas. Läksime siis koju tagasi. Proovisin veel seal saunaga asjatada ja siis läksime rolleriga poodi. Ostsime krõpse ja dipikastet. :)) Vahtisime veel natuke aega minu juures. Aa... enne minu juurde tulekut olime veel juba ''kavalad'' ja panime Mintu ja Sprite kooli juurde põõsasse. :D Pärast tagasi minnes oli mingi rahvas kooli juures, mängisid võrkpalli. Suht piinlik oleks põõsasse minna ond ja seal jookidega välja jalutada, seega me läksime põõsasse ja siis läksime läbi metsa paarkümend meetrit, et minna poiste töpa maja juurde basseini servale istuma. :D
Passisime seal mitu-mitu tundi. Siis tulid Kaups, Rando ja Lemps sinna. Vahtisime veel natuke aega seal ning siis suundusime Kaupsi sauna istuma. Oii, vanad ajad tulid meelde(täpsemalt eelmine suvi:D). Istusime netis ja vaatasime , kuidas nad jumpstyle´isid.
Poole ühe ajal tulime kodu poole tagasi. Siis vaatasin, et mu naaberkorteris elaval endisel mata õpsil tuli põleb (st. järelikult oli koju millalgi nüüd tulnud). Läksin vaatasin, et tal õnneks aken lahti, ei pidanudki seal kivikesega viskama. Hõikasin korra ja juba ta tuligi akna peale. Sain temaga ära räägitud, et ta paneb enda reisipagasisse mu Vana Tallinna. Et siis ei teki mingeid jamasid. :)
Tulime siis tuppa, käisime pesus ja sõime võileibu ja jõime kakaod. Siis passisime veel poole ööni netis ja lõpuks läksime üles korrusele magama.
Hommikul ärkasime Tõnni helistamise peale üles. Siis peesitasime veel tund aega voodis. (pool 1 ajasime end voodist välja). Tegime end korda ja läksime käisime Mare juures ära (ta eelnevalt helistas ja küsis kas ma MEIE plaati ei tahaks, et kodus kuulata. :)). Niisiis tõime plaadi ja käisime veel poes süüa ka ostmas. Siis sõime ära ja lippasime kähku bussi peale. Kaks läbi natuke olime linnas. Tõnn tuli ka bussi vastu. Siis läksime poodidesse, et ma saaks midagi veel kaasa osta Saksamaale. Kingituseks perele vms. :) Kuna teistel pidi kommi hullult palju olema siis ma otsustasin lõpuks Eesti kohta ühe saksakeelse raamatu osta, kus oli muidugi palju ilusaid pilte ka. :) Vahepeal liitus meiega Küde ka. ;)
Siis panime tükk aega kaupsi platel tühja. Naersime selle lõugava mehe üle (nii, et mul olid pisarad silmis), kes mul kunagi ukse taga ka käis. :D
Kolmveerand 5 tulin bussi peale ja sõitsin koju. Kodus sõin ja pani tühja natuke aega. Siis mõtlesin, et olen veidike kasulik ka..kastsin kasvuhoone ära ja puha. :)
Poole seitsme ajal läksime Marjo, Maarja ja Mairiga õpsi juurde plaatide pabereid plaadiümbristesse toppima. Jube tüütu oli. Ma tulin 8 ajal ära, sest mu ema läks vanaema juurde mu õde snna viima ja ma tahtsin enne veel koju saada. Siis vaatasin asju, mida ma võiks kaasa võtta ja panin tühja.
Üheksa ajal tuli Tõnn siia, istusime kooli juures ja ajasime niisama juttu. Mingi 11 ajal tulin koju, lootuses kohe pakkima hakata. :D Aga kahjuks ma vahtisin veel neid ''Pussycat dolls''-e ja nii see aeg on läinud. Nüüd on juba kell 00:58, ma peaks ammu magama. Kuid mul pole veel asjugi pakitud. Normaalne ikka. :D
ANYWAY. Võib juhtuda, et ma ei kirjuta nüüd tükk aega. :P
Tsau! (mitte keegi:D)

Kommentaare ei ole: