laupäev, 5. juuli 2008

Reede - 4.juuli

Hommikul ärkasime kuskil 9 paiku üles. Pesime, s6ime ja triikisime enda kleidid ära. L6puks läks juba überkiireks:D Paar minutit enne 11-t viis ema meid koolimajja. Seal oli esinemine...ja mis k6ige parem mul oli hääl ära ja ma ei saanud k6rgelt laulda. :S Väga mööda. Ilma minuta ei saa Maria ka laulda(nii hästi), seega esimene hääl oli suht niru. Aga Ethelike ütles, et päris ilus oli sellegipoolest olnud. Igatahes meile vilistati nii hullult, et päris piinlik hakkas kohe. :D See oli ka nagunii sellepärast, et me tüdrukud. :D
Pärast esinemist t6i Helmut meid koju. Siis me otsustasime shoppama minna. Ema viis meid kaupsi juurde. Täna ostsin kohe nii palju asju, et ma ei viitsi lahti kirjutada k6ike.
Siis tulime koju, panime tühja, s6ime ja läksime k6rvallinna bowlingusse. Terve autotee magasin, aga igas kurvis v6patasin üles. Bowlingus olin ikka jube proff. :))
Teel tagasi käisime veel peredega mäkis söömas. Mingi kümne paiku j6udsime koju. Nüüd ma siin istun - joon teed ja lasen koera üle, sest ta ajab mind nii närvi juba, kogu aeg pean teda paitama, h66rub oma ninaga vastu mu jalga ja kiunub. :D
Aga ma nüüüd l6petan. Tsau!

Kommentaare ei ole: