laupäev, 11. juuli 2009

2. day

Hommikul ärkasime äärmiselt tugeva vihmasaju peale üles, mis polnud üldsegi mitte normaalne. Oli ju lubatud magada nii kaua kui tahame. :/ Üleüldse häirib see inetu sombune ilm, mis meil siin on.
Pool hommikutl panime niisama tühja, käisime pesus, vaatasime telekat (need saated ja filmid häirivad ka, sest K6IGILE asjadele loetakse peale subtiitrit, nagu nad ise üldse lugeda ei oskaks) ja passisime netis kordamööda.
Mingi aeg s6ime. Tegime endile v6ileibu ja nii. :D
Siis panime veel mitu-mitu tundi tühja. Ma magasin, teised vaatasid mingit (nende s6nul) üüüüberhuvitavat seriaali. See selleks...
Kella kuueks pidime koolimajja minema. Enne seda veel triikisime kleidid ära ja s6ime. :) SInna j6udes oli esmalt soundcheck, mida me ei saanudki l6puni teha, sest pool 8 (8 hakkas konsert) hakkas juba rahvast sisse tulema ja me polnud veel valmiski mitte. Seega jäi mikrofonid ja süntekas k6ik ehku peale. 6nneks esimeste laulude ajal sättiti need ka muuseas paika, niiet k6ik v6isid rahule jääda. Pausi ajal tulid ühed väiksed 6ed meilt autogrammi ka küsima, nii armas, v6i mis? Me ikka päris staarid siin. L6pus pidime jälle kolm lisalugu veel tegema, sest ovatsioon oli meeletu. :D
Pärast laulmist läksime k6ik koos (peale Tiina famiilia) Helmuti juurde. Istusime niisama, andsime kingitused üle, j6ime mahla ja s6ime suupisteid. :D
Mingi aeg eeldasime, et meie ema tahaks küll juba koju tulla ja ütlesime ise, et lähme nüüd. Nii armas meist, ma tean. Ta ikkagi ootab titat ju. :)
Nüüd siiamaani oleme suht tühja pannud. Ma olen üldse praegu Helmuti (meie isa siis n-ö.) kontoris (kus ma eelmiselgi aastal kogu aeg olin), sest tark Stacy küsis päeval, kas ta v6ib meie toast selle läpaka v6tta, millega me netis saime olla, ja tagasi ei toonudki. -.- :D
Ühes6naga nüüd sai suurem jagu kirja pandud. Homme ootab meid eest shoping kuskil mujal linnas. 11-ks peame valmis olema, niiet tagumine aeg oleks magama ära minna.
Tsüüss!

Kommentaare ei ole: