reede, 24. juuli 2009

KIIRE ülevaade

Igapäev on nii palju tegemist, et kohe üldse ei jää aega siia kirjutada. (Traditsooniline algus vähemalt. :D)
Ma isegi olen nende päevade jooksul näpud pahtliseks ja tolmuseks teinud. Eile käisime linnas Tõnniga. Saime seal mul papsiga kokku. Valisime seinad ja parketid ja muud säärase välja. :) Siis käisime nurksis võtsime burksi ja tulime koju tagasi.
6 paiku läksin kähku Kirsi juurde. Pani mul geelid tagasi. :) Nii mõnus...
Tagasitulle avastasin, et mu armas Tõnn ja isa ja kaks söberit veel grillivad ja joovad veits. Mitte, et see mulle meeldiks, eks? Järgnes tavapärane sõda. :D
Ühesõnaga täna olen pool päeva rohinud ja niisama tühja pannud vahelduva eduga.
Kohe peaks isa värvi ja niiskusetõkkega tulema, siis saab tuba hakata tegema. :)
Bye!

Kommentaare ei ole: