neljapäev, 16. juuli 2009

Home sweet home.

Sain isegi tunnikese magada. Kell pool neli nagu kokku lepitult startisime kokkusaamiskohast. :)
Poole viieks enam-vähem jõudsime Bremenisse lennujaama. Pidime kohepagasid ära andma ja turvaväravatest läbi ära minema. Mu pagas oli TÄPSELT 15,0 kg. Kas ma pole mitte osav?
Igatahes seal oli veel üks tore pood, kus sai shokolaadikomme ja suure paki nätsu veel teele osta.
Poole seitsme ajal väljus lennuk. Magasin terve aja.
Riias keerasime tund aega hilisemaks kella. Seega 9:23.
Kuni Valgani jälle magasin, siis seal käisime Hessis.Tellisin suure juustueine. Suht naljakas oli vaadata, nad polnud vist harjunud, et seal korraga nii palju inimesi käib. Suht ähmis tundusid olevat. Mulle pandi isegi vale burks kotti, pärast joosti järele ja vahetati ära need. :D
Pärast enam magama ei suutnud jääda, sest esiteks oli nii palav ja teiseks polnud seal õhku ka. Niiet jah... Ma olin seal niisama suremas.
Koju jõudes tegin emale moešõud. Siis andsin kingitused kätte ja panin niisama tühja.
Õhtu poole korjasin veel 10 karpi vaarikaid ka. Nüüd olen ülejäänud aja niisama netis istunud ja telekat vaadanud.
Ammu pidin tegelikult juba magama minema.
Head ööd!

Kommentaare ei ole: