kolmapäev, 15. juuli 2009

6. day

Täna ärkasime üles kell 12. :) Nice! Isn't it? Aga see k6ik oli sellepärast, et meil oli vaja järjekordselt poole ööni lihtsalt naerda, mis? Oleks, et me teeks mingit t6sist kvaliteetnalja, jumala tühiste asjade peale v6ime 5 minutit järjest naerda, aga no pole hullu. :D
Käisime pesus, s6ime kiire hommikusöögi. (6nneks ei pidanud palju sööma, eilne praad andis veel tundagi.) Kuskil poole kahe ajal läksime linna. St. poodidesse siis. Ostsin endale ühe pluusi, siis ühed ujukad, mida ma pean väheke timmima(aga no kuna need olid täpselt sellised nagu ma tahaks ja nii odavad, siis ma litsalt PIDIN nad ostma) ning ühe ilusa pesupaari veel. :) Shokolaadipiima ostsin ka, mis on siin märksa parem kui Eestis. Seal on selline vastik plastiku k6rvalmaitse. Oeh! Oleks seal ka nii head.
Nelja paiku jalutasime koju. Sättisime end kähku valmis Helmuti juurde minekuks. Seal oli selline armas BBQ-party. K6ik olid koos. Isegi mingi helitehnik(kes koolismajas meil iga aasta seal asju paika sätib) oli seal. :D S6ime, j6ime, mängisime telefoni (mis oli übernaljakas :D), laulsime ja tulime kaheksa paiku koju ära.
Hakkasime Wii-d mängima. Mulle ikka meeldib see poksimine. Tennnis pole vist ikka päris minu jaoks, igatahes ma panen selles suht tühja.
Ühes6naga alles l6petasime ka, niiet nüüd olekski nagu aeg magama ära minna. (Ma juba vahepeal pidin jääma, aga mul meenus blogi. Järjepidevus-järjepidevus!)
Guten nacht!

PS! Hiljem, Eestis, v6in ma iga päeva juurde m6ne pildi ka panna, vms. :D

Kommentaare ei ole: