esmaspäev, 20. juuli 2009

Nädalavahetus


Laupäeval siis ärkasin lõuna paiku üles. Sõin ja asjatasin niisama kodus ringi. Koristasin, käisin poes, koristasin veel. Siis tuli Tiina siia, korjasime kokku 10 karpi vaarikaid ja pläkutasime niisama.
Kuskil poole 6 ajal läksime laiali. Koju duši alla ja sättima. Poole seitsme paiku hakkasin Tiinale vastu kõndima, siis läksime suurde poodi, ostsime Coolereid, viina, mahla ja sprite. Siis helistas Tiina enda sõpast Rannole, kes meid rõõmsalt Kantkülla viis.
Algul istusime niisama ja ootasime, millal Helar ja Nuki muusikaga tulevad ja alles siis võis anda loa Maria sinna sõidutada. Maria ise arvas üldse, et isa viib teda linna, aga üllatus-üllatus.
Ei, suht lahe oli. Kuidagi liiast läks vist alguooliga. :D Järgmisel päeval oli küll tunne, et midagi oleks võinud joomata jääda.
Igatahes öösel tulime Tiina ja Kätuga jala sealt ära. Oijah! Koju jõudes koristasin laua pealt (isa sünnipäeva) söödavad asjad ära ja tõin tuppa.
St. Kätu ja Tiina aitasid mind. :D Aitäh!
Eile ärkasin üles ja, üllatus-üllatus, päris paha oli olla ka. :D
Õnneks läks päeva peale päris normaalseks juba.
Kolmeks palus mul isa Petsi maja juurde tulla, et ma sõidaks Robiga Voorele, et sealt asendus bussijuht peale võtta ja siis tagasi. Ma läksin juba poole ajal sinna, siis mõtlesin, et lähen vaatan, mida Maria, Nele ja Liis teevad. Muljetasime niisama veel eilse kohta üht-teist ja siis pidin sõitma minema.
Tagasi tulles pidin neile jääma edasi kaineks autojuhiks. Käisime veel võtsime murutraktorid ja trimmerid peale ja sõitsime kusagile Leedisse, et Robi äial(?) maha esine puhtaks niita, sest Robi oli talle juba mitu päeva tagasi seda lubanud. Kuskil kuue paiku tulime sealt tulema, viisime traktorid ja trimmerid koju tagasi ning läksime lossivaremetesse ujuma.
Siis vahepeal käisin Lehoga Laiusel, kui teised veel ujusid, ja tõime sealt vorste juurde. Korjasime järve äärest ülejäänud vandid ka peale ja tulime Sadalasse ära. (PS! Päris keeruline jutt tundub:D)
Ühesõnaga... siis tulid Ülo, Aivar ja Heido ka meile. Pidasid ka nagu n-ö. sünnipäeva. Katsin laua ära ja aitasin isal veel seal natuke sättida ja siis läksin uuesti järve äärde. Maria, Maarja, Mairi ja Rando tahtsid ujuma minna. Ma olin juba enne käinud, niisiis ma tegin niisama kaldal pilte. :)
Koju tagasi jõudes oli Tõnn minu juurde jõudnud. :) Ma ei jõudnud enam ära oodata, auuusõna!
Siis sõime, torditasime ja käisime saunas. Tõnn kinkis mulle maailmailusa sõrmuse ka. Nii armas, ma ei või.
Tänase kohta informatsioon veel põhimõtteliselt puudub. Hommikul sõime, vahtisime niisama natuke. Siis ma hakkasin otsast koristama, Tõnn läks linna autole uusi tulesid panema.
Oli viibiv meeldida! ;)

Kommentaare ei ole: