esmaspäev, 27. juuli 2009

Esimene öö mu uues toas

Eile ärkasime tavapärasel ajal. Kuskil 11 paiku.
Sõime, asjatasime üleval. Siis ma pesin mingeid kurgipurke ja korjasin kahelt puult kirsid küljest.
Mingi aeg läksime Tõnniga Tormasse, saime seal mingite Tõnni söpadega kokku ja läksime Mustveesse ujuma. Nii mõnus soe vesi oli ikka. :D
Tagasitulles jõudsid Merle, Einar ja mu õde ka siia. Käisime kähku saunas ja läksime kahekesi (no ok, õde ja Helena olid ka) korvpalli mängima. ST. ma ei tahtnud eriti mängida. Pole minu cup of tea. :D Eriti veel kui ma pähe saan.
Siis sõime, viisime suure poe juurde uue kuulutuse, sest seal keegi lahe käib neid vahel maha kakkumas, ja tulime üles. Võtsime läpaka kaasa ja vaatasime voodis poole ööni filmi ''21''. :)

Ma just ärkasin, Tõnn veel magab. Peakski alla ära minema ja vaatama, mis seal teha annab.


Hiljem võin enda imeilusast toast pilte ka panna!
Bye!

Kommentaare ei ole: