esmaspäev, 6. september 2010

Ahoi, nädalavahetus

Reedel jõudis issi juba poole loengu pealt mulle helistada ja küsida, kaua mul läheb. Nad siis ootasid mind. Aitäh-aitäh! :)
Lippasin siis kiiruga ühikasse, et paar asja võtta ja siis saime juba sõitma hakata. Käisime veel korra Ülemistes ka, et midagi kõhutäiteks osta. Smuuti ja kolmnurkne singi-juustusai tundis hea valik. Muidugi vitsutasin veel pärast issi ostetud saia ka vinkudega ja olin jube nälg. Aa, ja tuplat sõin ka!
Jõgeval hüppasin maha. Lõpuks ometi sain olla koos Tõnniga. :) Käisime poes, tegime kartuliputru ja pihve ning peagi tuli Kaur sinna, et saaks seltskonnas jalkat vaadata. Mäng oli hea ja eestlased üha arenevad, nagu näha. :)

Laupäeval ärkasin vist 11 ajal. Tõnni 21-aasta sünnipäev. Kinkisin lõhna, mille Soomest tulles laevalt ostsin.
Käisime siis kiirelt tiirud poes, et vajalikku toidukraami hankida ning ka maal, et sealt üht-teist võtta ning hakkasime kiiruga salatit tegema. St. mina tegin salatit, ta sättis tube korda. Hiljem tuli ka muidugi mulle appi. Siis tulid juba esimesed inimesed, panime viinerid ja kanakoivad ka ahju ja peagi saigi sööma hakata.
Pidu läks iseenesest nii nagu ikka. Õnneks ei olnud palju rahvast, ainult selline väiksem seltskond. Vahepeal käisime veel Tormas ka. Mina sõitsin, kuna olin ainult klaasikese siidrit joonud(ja sedagi mitu tundi tagasi). Tõime Miku nda vanaema juurdest ära ja võtsime ka Malvari peale.
Mina läksin juba 12 ajal magama, poisid jäid sinna veel kauaks-kauaks pidutama. Tõnn tuli igatahes alles 6-7 ajal magama. :D

Pühapäeval ärkasin 11 paiku. Äratasin Tõnni ning läksime minu juurde. Viisime enne Malvari ka Tormasse tagasi. Kodus panin Kädi töövihikutele kile ja õpikutele paberi ümber. Siis võtsime Tõnniga porgandid siva üles ja tuiskasime 5 ajal linna tagasi, sest Tõnn tahtis jalkat veel mängida. Ma lugesin mingit raamatut ja magasin poolteist tundi. Poole 9 ajal tuli Tõnn koju tagasi, sõime salatit, kanakoiba ja kooki ning vaatasime niisama "8 mile'i".

Täna hommikul ärkasin poole 8 paiku üles. Riietusin, sättisin veel üht-teist ja lippasin 8.22 rongile.
Terve tee lugesin raamatut. :D Ja ei läinudki kaua, kui kell oli 11 ja me saabusime Tallinnasse. Siku oli ka! Hüppasime trolli ja sõitsime rõõmsalt Mustamäe suunas.
Tulin ühikasse, vahetasin riided, panin asjad ära, tegin näo korda ja lippasin kooli kella poole üheks.
Kaks masendavat loengut meditsiinisotsioloogia kohta. Jah, ma tõesti ütlesin seda - masendavat. Muidu oleks olnud kõik korras, kui me poleks pidanud ennast ogaraks kirjutama ja kasutama sõna "meditsiin", "sotsioloogia" ja "ühiskond" umbes mustmiljon korda.
Vahepeal oli plaan minna koolikohvikuse sööma ka, aga jäi katki, kuna klass pandi vahepeal lukku ja me ei saanud rahakotte enam kätte. Oleks ikka pidanud minema, sest pärast kooli võetud Räägupesa burks oli juba hilja. Pea valutas juba näljast selleks ajaks.
Siis tulin koju, rääkisin Tõnniga juttu. Käisin vahepeal Maximmis. Ostsin banaane, müslibatoone, kiirsuppe, tuplat, nätsu, ploomimahla ja jogurteid.
Jõin teed, rääkisin veel Mariaga juttu ja peagi pidin, nagu lubatud, Kerttuga linna minema. Nimelt saime ta endise klassivennaga kokku, kes Kerttule ta vihmavarju tagasi andis (unustas selle juba teist korda kuskile:D). Siis jutustasime veel natuke aega ja tulime tulema. Käisime Virust ka läbi, et ma saaks endale ühe aluslakk-pealislakk 2-in-1'i osta ja kehakreemi.
17 bussiga sõitsime ühika juurde tagasi. Käisime veel Maximmis ka, sest Kerttu tahtis end millegagi varustada. Ma ostsin Jänksi kohukese ja nii me ühikasse lippasime.
Nüüd rääkisin tükk-tükk aega Tõnniga telefonitsi juttu ja peakski magama ära minema.
Homme pikk päev! 4 loengut järjest...

Kommentaare ei ole: