laupäev, 25. september 2010

Kodu

Neljapäeval oli hommikul kaks loengut, siis neli tundi pausi, mil ma PIDIN keemiat õppima, aga millest ei tulnud midagi välja. Siis hakkas kontrolltöö, millega ma loodan, sain ikka hakkama. :/ Sest ma mõtlesin terve aeg pingsalt trollile jõudmisest, millega ma KA hakkama sain. Jooksin vist mingi 400 m. rekordi kontsadega. :D See tähendas omakorda rongile jõudmist, mis on positiivne, sest muidu oleks ma pidanud bussiga Põltsu sõitma ja sinna Tõnni vastu kutsuma.
Jõksi jõudes käisime poodides, et üht-teist toidukraami osta ja siis läksime Tõnni juurde. Tõnn tegi süüa meile. :) Siis vaatasime telerist 100 x nähtud gigolo-filmi ja olime niisama kaisus.
Reedel ärkasime 10 paiku üles. Käisin SEBis, tõin enda tudengikaardi ära ja poest mahla. Siis sõime hommikust ja tulime minu juurde. Olime natuke kasulikud ja võtsime aiamaalt veel paar asja üles. Siis tegime empsuga süüa ja nii see aeg läks. Tuba koristasin ka! :)
Mingi aja saime Tõnniga koos seda uut sõnaseletus-saadet (kuhu ma ka minna tahtsin) vaadata, kui isa ta nendega välja kalu puhastama kutsus.
Täna oli Palamuse laat. Sain endale uue ja paremini istuva nahkjaki ka. Yay! Vanaema ja Merlega sai ka mujetada.
Poole viie ajal jõudsime koju. Tegin Tõnnile süüa soojaks ja koristasin ülevalt - st. tõmbasin tolmuimejaga veel jms.
Natuke aega tagasi käisime poes ja jalutasime Degoriga. Tõnn ostis mulle jätsi, mille ta mulle kihla vedamises võlgu jäi, digikale patareisid ja moorapeasid. :D
Nüüd on väike plaan. Iseasi, kas sellest midagi välja tuleb.
:)

Kommentaare ei ole: