laupäev, 11. september 2010

Haige!

Ma vihkan end... alati, kui olen jätnud blogimise "homse" peale, sest siis on eelmisest blogimisest miskipärast möödas terve igavik ja ma ei mäleta enam pooli asju.

Igatahes nädal läks... Kolmapäeval läksin alles poole üheks kooli. Loengud ei olnudki nagu päris loengud. :D Tegemist oli ühekordsete tarkustega. Esimeses räägiti kooli raamatukogust, printimisvõimalustest, töötamisvõimalustest, raamatute laenutamistest, uuest iseteenindusaparaadist ja paljust muust. Peale selle veeti meid neljandale korrusele raamatukokku nagu poleks me seal juba käinud. Aga no kes teab, võibolla mõni polnudki veel. :P
Siis vahepeal käisime Kerttuga sööklas kanašnitslit söömas ja siis teise loengusse, kus räägiti pikalt ja laialt ÕISist. Sellest saime poole pealt tulema juba, aga me ootasime koolimajas veel oma 45 minutit, sest me pidime nood rebasekotid saama.
Pärast seda lippasime Kerttuga koju, vahetasime kiirelt riided ja läksime jooksma. Hiljem delfi kaardilt suumides, leidsin, et suisa 6,4 km. ;)
Viie paiku olime kodus tagasi, ma tegin veel kõhtu-selga-külgi ka. Siis käisin pesus ja nii see õhtu läks.
Mingi hetk otsustasin anatoomia ja füsioloogia tööks õppida. Palju ei suutnud, sest meeletu uni tuli peale... Niisiis magasin seitsmest üheksani ja jätkasin uue hooga. :D
Neljapäeva hommikul oligi ainult üks loeng - anatoomia ja füsioloogia ning kokkulepitud teadmiste kontroll loengu algul. Mina muidugi tuupisin kõik anatoomilised väljendid (ladinakeelsed), st kõik kehaosad pähe, aga no küsiti ainult ühte. Tere-tere! :D Aga no vähemalt kulub eksamiks õppimisel nende peale vähem aega. Loodetavasti! Hiljem luges õiged vastused kiirelt ette ka. Mul oli üks vastus vale. Deeem, no! Aga no ei ole hullu. B(eeldatavalt) on ka hea hinne. :D
Pärast loengut lippasin ühikasse. Uurisin netis natuke ringi ja pakkisin vahelduva eduga asju. Kuskil 12 jalutasin Tondile, et sealt trammile minna ja Ülemistesse sõita, sest Hurmi tahtis, et ma talle ühe O'Neilli kleidi ostaks, kui see veel alles on. Ilmselgelt seda enam ei olnud, aga no ei ole hullu, sain vähemalt kõvasti "trenni" teha, sest ma tarkpea sõitsin ikka "ÜLEMISTELE", no, mis on kuskil sada peatust Ülemiste keskusest juba möödas. Kusjuures seda ma mõtlesin ükshetk, et miks kõik maha läksid. :D
See selleks, igatahes Mäkis käisin ka. Hurray! Ja poodides! Tahaks endale uut ilusat jopet... ja saapaid ka. Aga no eks vaatab. Aega veel natuke on.
Enne kolme istusin sealt Jõgeva rongile. Terve tee lugesin raamatut ning nii tuli pool viis ja Jõgeva üsna kiirelt pärale.
Käisin poes, et empsule juuksevärvi osta ja siis lippasin kuuesele bussile, kus sai Joonase ja Lauraga muljetada. Emme oli õnneks juba Kantkülas ka vastas, niiet ei pidanudki rohkem tatsama.
Kodus otsustasin olenemata nõrgast kurguvalust ja vaikselt tekkivale nohule jalgrattaga sõitma minna. 18 km sõitsin. Koju tagasi jõudes vaatasin "Stiilipäevikut", "Ühikarotte", mille ajal mind üllatus tabas ja Tõnn Pärnust minu juurde tuli! :) Pärast seda käisin kiirelt pesus, siis lebotasime ja jõime niisama teed. :)
Eile ärkasime ja ma tundsin, et olen haige. Sellelegi vaatamata ajasin end püsti, sõime hommikust ja läksime välja üht-teist kasulikku tegema. Nagu näiteks puude kuuri ladumine.
4 ajal tuli emps ja me hakkasime koos kokkama. Tegime ühapajatoitu. :) Seni kui söök haudus tegin veel muretaigent, et õunakooki küpsetada.
Saatsin Kädi poodi vaniljejäätist ostma, aga ta tarkpea tõi šokolaadi oma, aga no ei ole hullu. Kook oli ikkagi super. :)
Õhtul püüdsime veel seda "kuulsusi täis filmi" vaadata, aga see oli mingi poolik, niiet ei näinudki kuigi palju. :D
Täna ärkasime 11 ajal. Enesetunne on endiselt jube. Kõrv ka suurest nohust lukku läinud. Igatahes sõime hommikust ja läksime uut riita kuuri laduma. :)
Mingi aeg tulime tuppa, käisime pesus, tegin veel Tõnnile kiired võikud ja hakkasime linna tulema.
5 ajal läks Tõnn jalkasse. Ma uurin siin niisama netis.

EDIT: Vahepeal tuli Tõnn koju ja me käisime poes. Nüüd sorteerisime tal riided ära, et need pesumasinasse pista.
Tõnn läks pessu ja ma pitsasid ahju panema.

Bye!

Kommentaare ei ole: