kolmapäev, 22. september 2010

I did it again

Ja jälle ma ei mäleta midagi...

Pühapäeval oli suhteliselt lebo päev. Ärkasin 12 ajal üles. Sõin miskit, sättisin korda end ja jalutasin solli. Siis mõtlesin bussiga koju sõita, aga vihma sadas ja ma otsustasin hoopis Kristiinesse šoppama minna. Otsin endale uued saapad, kaks pluusi, kõrvarõngad ja peapaela.
Siis lippasin rõõmsalt koju tagasi, kuna ma oleks pidanud tükk aega bussi ootama.
Ülejäänud päev oli lihtsalt puhkepäev. Pikutasin ja uurisin niisama netis ringi. Vahepeal lugesin isegi selle kuu cosmot ja siis raamatut.

Esmaspäeval oli hommikul anorgaanilise keemia laboratoorium, kus me tegime väga-väga lahedaid katseid. :)
Pärast kooli käisime Rimist läbi - Kerttu tahtis võileiva materjali, ma ostsin salatit ja kanakintsu.
Ühikasse jõudes sõin kiirelt ja siis tuli Kerttu minu juurde. Vaatasime kuhu trenni minna ja lugasime niisama kumbki oma Cosmot. :D
Nelja paiku jalutasime siis Audentesesse. Kõigepealt olime jõusaalis - jooksime lindil, sõudsime, sõitsime ratast ja tegime veel muudki kasulikku. Mingi aeg läksime BodyCombatisse, mis on võitluskunstidest kombineeritud treening. Iseenesest VÄGA lahe, aga LIIGA palju keskenduti(minu jaoks, kellel sinna juurde lihast vaja pole) õlgadele ja kätele. Pärast seda VÄSITAVAT trenni läksime veel lõõgastavasse basseini, ujusime seal kolmveerand tundi, siis istusime mullivannis ja veel saunaski.
Ning kui me ükskord koju jõudsime, olin ma nii väsinud, et SUNDISIN end käsi liigutama, et hambaid harjata.

Hommikuni magasin nagu nott ja oleks edasigi maganud, kui mul poleks telefon mind üles äratanud. Kell oli pool kümme. Sõin ja sättisin end valmis, et sadamasse minna. Tõnn tuli Eestisse tagasi! :)
Saime kokku... Ta tõi mulle Soomest Panda šokse ja SMUUUUUUUTISID ka, niiet superluks. Viisime siis tal ema ja vanaema Balti jaama ja läksime ise erinevatesse kohtadesse auto varuosi otsima. Uue tagastange ostis ka. Vahepeal käisime Hessis ka, kust ma rõõmsalt ühe eine ostsin.
Siis tulime minu juurde siia. Sättisin imekiirelt enda asjad kokku ja läksin poole kolmeks kooli. Ta läks seni Räägupessa praadi sööma ja Kristiinesse poodlema.
Poole kuue ajal said mul loengud läbi ja me saime uuesti kokku. Tulime siia minu juurde. Siis jõime smuutit, sõime jogurtit ja uurisime netist, kuhu kinno minna.
Sõelale jäi Artis ja "The tank". Eesti keelde tõlgituna "Akvaarium". Ja see oli üks pointlessimaid filme, mida ma EALES näinud olen. Kõik oli muidu selline huvitav ja vaadatav, aga kogu aeg ootasime mingit püänti või midagigi, aga kahjuks jäigi see tulemata. Niiet jah, mis seal siis ikka. :D Vähemalt oli tore õhtu kahekesi. :)
Käisime veel kiirelt mäkis, kust ma lihtsalt pidin BigMaci eine ostma (:S) ja jalutasime ühika juurde tagasi. Kuna ühika parkla oli lukku pandud, siis võtsin seest võtme ja tegin väravad lahti, et Tõnn saaks koju hakata sõitma. :(
Täpselt siis, kui hakkasin ühikasse tagasi minema, tuli Kerttu linnast (ehk siis kell oli umbes öösel), kus ta oma itaallasega kokku sai.
Muljetasime siis natuke ja läksime tubadesse ära.

Täna on olnud selline tavapärasem päev. Poole 10 ajal üles, söömine, poole 11ks kooli. Kolm järjest igavamaks muutuvat loengut ja siis koju tagasi.
Kõigepealt tuli Kerttu minu juurde ja vaatasime valmis, kuhu trenni minna. Siis sõin suppi, banaani ja uurisin niisama netis. Vahepeal lugesin isegi natuke raamatut ja plaanisin blogigi kirjutada, aga aega oli nii väha ja ma pidin hakkama juba trenniks valmistuma.
Tänane valik osutus siis Sparta spordiklubile ja treeninguks Zumba, mis on NII lahe. Päriselt! Terve tund aega tantsime erinevaid rütme, aga kõik on sellised vinged, mitte tavalised võistlustantsu tantsud nagu näiteks Bailatinos on.
Pärast käisime saunas ja tulime koju.
Nüüd olen siiamaani Tõnniga rääkinud, tuletõrje alarmi kuulanud ja niisama netis chillinud.

TAGUMINE aeg oleks magama minna, sest muidu ma uinun siia samma, läpakas süles.

Kommentaare ei ole: