laupäev, 18. september 2010

No title

Eile vaatasin pärast blogimist rõõmsalt "Meeleheitel koduperenaisi" ja olin niisama asjalik.
Viie ajal sättisin end kiirelt valmis ja saime Kerttuga kokku, et bussile minna. Enne veel käisin kiirelt tema toast ka läbi, aitasin tal keti käele ja miksisin meie Pisangi jäägi ja mahla kiirelt kokku.
Sõitsime siis kesklinna ja lippasime Foorumi ette, mis meil oli kursusega varasemalt kokkulepitud kohtumispaigaks. 50-st otsustas kohale tulla veidi alla 20-e, aga ma leian, et see on loomulik, kuna ma isegi poleks sinna läinud, kui Tõnn oleks Eestis. Ma oleks sel ajal juba teist päeva Tõnni kaisus olnud. :) Suundusime kõigepealt Bosphorusesse, mis oli ülilahe ja hubane istumiskoht. Jõime kokteile, milledel oli 1=2 ja tegime vesipiipu. Tore oli iseenesest, sest sai palju rohkem suhelda ja teada nendest, kellega muidu pole sõnagi vahetanud. Näiteks Greete nägi seal üldse paljusid "esimest korda", mis siis, et me kõik koos igapäev enamjaolt ühistes loengutes istume. Positiivne! :D
9 paiku läksime Karolini ja ta sõbrannadega kellegi nende tuttavate juurde Mustamäele ühte ühikasse, mis nagu polnudki ühikas, sest seal oli üldse oma sissekäik, suur köök kahe toa peale ja üldse selline eurovärk, et kade hakkab lausa. Jõime oma Pulsi siidrit, rääkisime juttu ja tegime vesikat.
Mingi hetk lippasime Kerttuga uuesti trollile ja suundusime kesklinna tagasi - Parlamenti, kuhu teised meie kursusekaaslased juba läinud olid. Tantsisime natuke kursusekaaslastega ja ajasime niisama juttu. Üks Kerttu sõbranna oli ka meiega. Hiljem, kuskil poole kolme ajal, tuli Kerttu uus sõber - itaallane Baloust - ka sinna. Me Stellaga otsustasime koju jalutada kolme paiku. Enne ühikasse suundusin veel korraks Räägupessa, et sealt juustuburksi võtta. Hästi see ei lõppe, mul on selline tunne - need öised söömised, ma mõtlen. :D

Täna ärkasin poole 1 ajal üles. Rääkisin/vaidlesin/seletasin Tõnniga emmessennis pikalt ja laialt. Siis sõin jõhvikaputru ja jüin rohelist teed. Mingi aeg lugesin tükk aega mu selle kuu lugemata Cosmot ja vaatasin "Meeheitel koduperenaisi". Siis sõin rõõmsalt virsikut ja jõin ploomimahla.
Oleks tahtnud rulitama ka minna, aga päev otsa on selline sünge ilm olnud, koos üksikute sajuhoogudega, mis ajab meeletu une peale. Seega magasin ka isegi ca. 10-15 minutit mingi hetk. :D
Nüüd olen õhtu otsa Tõnniga juttu rääkinud ja lõpetasin just tassitäie kanasupi söömise.
Ilmselt oleks õige hetk magama ka hakata sättima.

Kommentaare ei ole: