esmaspäev, 13. september 2010

Tervenen!

Eile hommikul ärkasime poole 12 ajal. Panime riidesse ja sõitsime minu juurde tagasi, et puudega lõpule saada.
Pärast puude ladumist aitasin ma emmel süüa teha ja Tõnn hakkas Meelise autot, mida me siiamaani hõivasime, pesema ja puhastama. :)
Siis sõime, lebotasime niisama ja mingi hetk tuli sauna minna. Kuna Tõnn läätsede vedeliku linna unustas, siis ta minuga saunatama ei tulnud. Leilitasin ja pesin siis end kiirelt puhtaks, sättisin veel üht-teist riideid ja tegin korda end.
9 ajal siis valasime autosse kütet ja vurasime linna.
Lebotasime ja vaatasime niisama korvpalli. 10 minutit enne poe kinni panekut tuli veel idee osta midagi süüa/juua. Algselt pidime minu juurest paar kanakoiba kaasa võtma, aga tulekuga läheb alati selliseks sahmimiseks, et pooled asjad lähevad meelest.
Niisiis ostsime kaks purki siidrit, krõpsu, spraiti ja pitsat. :D :D
Siis vaatasime veel korvpalli pool õhtut ja nii see magamamineku aeg kätte jõudis.

Täna ärkasin poole 8 ajal üles. Panin riidesse, tegin Tõnnile do-to! listi, et ta midagi olulist ära ei unustaks ja pugesin veel kümneks minutiks kaissugi.
8.15 lippasin rongijaama poole. Seal sain isegi Jannuga tükk aega rääkida ja 8.2o millegagi tuli rong.
Lugesin raamatut, nagu rongis juba tavaliseks saanud. Algul köhisin ja nohutasin seal üksi, aga mingi aeg liitus mu "kooriga" mulle vastu istuv naine. Tore! :) Vähemalt ei mõeldud siis ainult minu köhimiste ja nuuskamiste peale "Aaaaah, ole vait juba!", kui ülepea. Iseenesest on juba parem küll...natuke. Vähemalt pole enam kõrv lukus. Aga mulle meeldib mõelda, et enam polegi midagi, sest Kerttu lubas nädalavahetusel kodus käies rulluisud kaasa võtta. Saaks rullitama minna. Oh, jah!
Tallinnasse jõudsin 11 paiku. Hüppasin trammile ja sõitsime Tetre. Sealt lippasin ühikasse. Rääkisin paar sõna Mari-Jaanaga juttu ja siis kärmelt poodi, et miskit süüa osta. Apteegis käisin ka. Ostsin kõigepealt endale 2 karpi juukseampulle, mis olid IMEODAVAD! :D Sest neil oli -20% soodukas - seega 96.- karp. Siis mõtlesin, kuna Hurmi tahtis, et ma isiklikult jälgiks, et Tõnn talle ka neid Soome tooks, osta need siitsamast ära. :) Läksin siis tagasi ja palusin veel 5 karpi. Ilmselt pidas farmatseut mind natuke opakaks, aga mis teha. :D
Nüüd olen elusalt ja tervelt ühikas tagasi. Jõudsin juba kohupiima ka ära süüa. Ja nüüd imen kahe suupoolega Hallse.

Loeng hakkab alles 14.30. Leian seni tegevust endale. :)

Kommentaare ei ole: