pühapäev, 8. mai 2011

Emadepäev

Laupäeval oli hästi tegus päev! Hommikul (ST ~12 ajal) panime kiirelt kartuli maha, millega läks maksimaalselt kolmveerand tundi ja siis hakkasime pigem juba lõunat sööma. Issi oli kanakoivad valmis teinud ja ma tegin kiirelt salatit.
Pärast seda käisin poes ja hakkasin järjest kokkama. Alustuseks hakkasin tegema torti, mis oli mõeldud vanaemale viimiseks, kuna selleks oli vaja teha kolm kihti ja kõik pidid želatiiniga järjest ära tarduma. Esimeseks kihiks oli kohupiima-munakollase-või-suhkru segu, teiseks munavalge vaht suhkru ja kakaoga ning viimaseks kirsikompott. Kook ise nägi välja siis selline: Mingi aeg läks emme tööle ja siis sai asuda tema tordi kallale, milleks oli mitmeid kordi juba tehtud küpsise-halvaa tort, mis on no üks parimaid torte üldse. Ilma igasuguste liialdusteta! Ja veel - kui lihtsalt valmiv! Hiljem tuli emme töölt tagasi (ning Tõnngi kalalt) ja me hakkasime süüa vaaritama. Emme teha jäi kartulipuder ja ma tegin kotlette ja salatit. :)
9 paiku tegin veel selle kevade esimese rabarberikoogi, millest küll kahjuks pilti ei teinud, aga võibolla aitab kujutluspilti luua Tosca-kate, millega see kook kaetud oli. :)
11 ajal jäime juba magama.

Hommikul ärkasime peale üheksat üles, kui emme tolmuimejaga koristama hakkas. :D Andsime talle siis tordi, lilled ja panni ning siis kobis Tõnn magama tagasi. Me ei hakanud söömisega aega raiskama, sättisime end valmis ja läksime vanaema juurde.
Jõime kohvi, sõime võileipse ja torte. Siis läksime välja jalutama.

Degor (nagu tavaliselt) kassikesi trepi alt luuramas:

Korjasime mulle herbaariumi tarvis mõned õitvad taimed. Ülejäänud lubas vanaema ise korjata, sest ma olen ju suvel Soomes ja sealt pole eriti taibukas korjata, kuna eesti "Taimede välimäärajast" ei pruugi ma noid taimi leida.

Siis tegime endist ka pilte:

Nägime naabrikoera:

Käisime tiigikese ääres:

Siis tulime hoovile, kiskusime riidest lahti ja hakkasime päevitama. Vahepeal leidis Degor puu ääres peesitavad kiisud üles ja tuuseldas nad kõik mööda puid laiali. Siis käis kasside päästeoperatsioon(ST nende puu otsast alla kutsumine) ning pärast päevitasid koos meiega, kuniks Degor toas koos süüa vaaritava vanaemaga oli.

Kriimu:

Lilly:

Mihkel:

Siis sõime makarone superhea Mehhiko oakastmega ning soovi korral sai veel tortigi. :D

Viie paiku hakkasime koju tulema. Olime emmega asjalikud ja panime veel mõningad seemned maha ning siis tulin ma tuppa ära, et koos Tõnniga ta emale ja vanaemale kooki küpsetada. ST Tõnn tõi rabarberid ja puhastas need ära ning ma tegin kõik ülejäänu. :D Peale tegin veel mõnusa(kuid mitte liialt magusa) šokolaadikreemi. Ja no Tõnn kiitis! Ise ma maitsta ei saanud, sest ei läinud linna. Nagunii ma tuleval nädalal Tallinnasse ei lähe. Kahe keele tunni pärast, mis on ka nii eri päevadel(E-l ja K-l), ma vist küll oma raha raiskama ei hakka.
Parem teen kodus midagi asjalikku.

Näiteks hakkan vist homsest 13 päeva dieeti pidama. Mõõtude poolest poleks mul küll vaja dieeditada, aga ma olen nii muskulaarne ning seetõttu kaalun nii ilmatu:D palju, aga eks näha ole, mis sest saab. Siis pean kokkamisele ja küpsetamisele ka pausi sisse tegema, mis on juba raskem ettevõtmine. :P

Kommentaare ei ole: