reede, 6. mai 2011

Kodu

Kolmapäeval ärkasin 7 paiku üles - pakkisin asju, sõin ja olin niisama asjalik. Poole üheksaks lippasin eesti keelde, kus oli totaalne uimasus, sest väljas oli jõhkralt madal rõhkkond ja üldse vihma sadas ja kõik oli nii sünge. Teine loeng oli botaanika praks, kus määrasime järjekordselt taimi, mis on nii lahe! Lõpuks kiire (ja VIIMANE!) analüütilise keemia labor tiitrimiste ja muu seesugusega. Seal otse trollile ja rongile, et koju sõita.
Jõgeale jõudes võtsin kiirelt raha välja, istusin veerand tunnikest bussijaamas ja siis sõitsin Kantkülla, kus mul isa juba kenasti vastas oli. :)
Kodus sõin ja uurisin netis ringi. Kuni kella poole kümneni, mis tundus paras aeg magama jääda.
Hommikul ärkasin poole 10 ajal üles. Sõin jogurtit müsliga ja vaatasin "Oprahi show"-d, kus oli külaliseks kunagine näitleja Mackenzie Phillips, kes rääkis avameelselt oma raamatust ja seksuaalsuhtest kadunud isaga. Lihtsalt masendav!
Siis neti-ringid ning sain kasulikki oldud. Esiteks panin Kädi tuppa kardinad üles ja teiseks istutasin lehtsalati taimed kasvuhoonesse. Mmm, kuidas tahaks juba!
Üksiti väljas olles korjasin endale peotäie naate, millest valmis ideaalne omlett koos riivjuustu ja tomativiiludega.
Ja see oli NII hea, et 5 minutiga oli söök otsas. :)
Pärast seda võtsin veel mitu tundi hoogu, uurisin netis ringi ja lõpuks sain rattaga Jõgevale sõita, sest Tõnn pidi tulema ja ma tahtsin talle üllatust valmistada, mis siis, et ta oleks mulle nagunii Sadalasse järgi tulnud, aga ikkagi - nüüd sain trenni ka teha.
Kuna teda polnud veel jõudnud linna, siis ootasin kõigepealt teda - lugesin ajalehti ja vaatasin poole silmaga telerit.
Lõpuks ta tuli, siis sõime ja ta läks peagi jalkat mängima. Erki kasutas minu ratta linnasolekut ära ja laenas seda mult, et Kassinurma mägedesse kellegagi sõita. Pärast tõi kommi ja puha. :)
Siis tuli Tõnn ka koju tagasi, käisime mõlemad pesus ja siis läksime poodi ja autoga tutvuma. Sain sõita ka... ja selle sidur on ikka siduri moodi, mitte nagu kiivikul oli. Positiivne! Üldsegi mulle väga auto meeldib. :)
Siis mossitasin natuke, et Tõnn minuga ei tegele ja me hakkasime sellepeale filmi vaatama, milleks oli juba üsna vana "The weather man".
Täna ärkasime juba 10 ajal üles. Kõigepealt käisime minuga ARKis, sest mul oli vaja oma juhilube uuendada. Uue pildi tegin ka, aga AUSÕNA, see on VEEL hullem, kui eelmine. Täiesti masendav! Nüüd pole end enam millegagi rahustada ka. 10 aastat sõida siis sellistega ringi. :/
Igatahes pärast seda käisime Tõnniga mingeid autoasju ajamas. Siis sõime ja jokutasime niisama tunnikese jagu, sest Tõnn ei suutnud otsustada, kas minna kohe autot arvele võtma, kindlustust ja ülevaatust tegema või uuel nädalal. Siiski külastasime teine kordki tänase päeva jooksul ARKi. Kõik sujus õlitatult ja varsti saimegi minu juurde tulla.
Kõigepealt pesime (loe: ma rohkem seisin kõrval ja olin moraalseks toeks) autot.
Siis ma tegin pärmitainast ning Tõnn ja issi arvatasid kasvuhoone kallal.
Mingi hetk sai Tõnn veidike haavata, millest pildi tegemine tundus hädavajalik.

Hiljem said kaneelirullid valmis.


Ja nii see õhtu läks. Nüüd peaks veel end viimast korda kokku võtma, all ära käima ja siis peame küll tuttu jääma, sest üks siin plaanib hommikul poole viieks juba linnas olema, et siis sealt edasi teistega kalale minna.




Päikselist kevadet!

Kommentaare ei ole: