neljapäev, 26. mai 2011

Paanikat ka!

Tegin endale küüsi nagu lubatud:Teisipäeval otsustasime hoopis Tõnniga mõlemad koju tulla. See tähendas seda, et mina sõitsin bussiga Türile ja Tõnn korjas mu sealt Pärnust tulles peale. Tore! :)


Sõitsime tema juurde ja jäime ööseks sinna. Hommikul sõime hommikust ja käisime linnas asju ajamas - Tõnn tahtis õlivahetust autole teha, aga otsustas ümber siis, kui Jaan oli loa andnud veel selle vana õliga sõita. Siis käisime kaupsis, ma ostsin emmele vihiku ja endale kehakreemi ja näovee.

Siis läks Tõnn kalale ja mul oli väike paanika seoses sellega, et Sari mulle sõnumi saatis, et tal mind põhimõtteliselt KOHE Soome vaja. Andsin nõusoleku esmaspäevaseks tulekuks, aga siis hiljem üks eestlane Janar helistas mulle, et nad said seal midagi paika ja piisab, kui ma 7. tulen. Algselt pidin alles 19-dast tööle minema. :P Aga mulle sobib - üks kord Eestis käia pole sugugi hull. Aga kui ma olekskingi 31-st tööle läinud, siis oleks pidanud veel kuuendal eksamile tulema + seal ka õppima, niiet see oleks natuke kehvavõitu olnud.

Vahepeal sõitsin Tõnni autoga üksi koju ja paanintsesin seal edasi, enne kui sain selle Janaripoolse parema uudise osaliseks.

Siis käisin väljas endale taimi korjamas, panin pressi alla neid, vaatasin natuke botaanikat, sõin, tegin kohupiimakreemi, mida kiselliga süüa ja lõpuks sõitsin Tõnnilegi kalale järgi. Nii armas - korjas mulle teeservast meelespäid. :)

Kümne ajal käisime veel jooksmaski Tõnniga ning pärast tegin kõhtu ja selgagi peale. Siis pesu, kreemid ja tuttu.

Täna ärkasime poole 12 ajal üles. Käisin poes, sõime hommikust ja ülejäänud aja olen ikka jumala tühja pannud. :D

Peaks tuuletaskuid millalgi tegema - ilge isu on! :)

Kommentaare ei ole: