reede, 13. mai 2011

Proovime uuesti

Hakkan siis otsast peale kirjutama, sest nagu näha siis see nõme blogspot ei avaldanud mu postitust, mida ma eile hoole ja armastusega kirjutasin. :D
Esmaspäeval ei jõudnudki jalgarattaga sõitma, kuid selle eest käisin teisipäeval ühte ringikest sõitmas ja kolmapäeval sõitsin suisa Jõgevale, sest Tõnn tuli koju. :)
Muidu olen palju päevitanud ja niisama asjalik olnud. Kookigi tegin üks päev. Tegelt see pidi tulema iirisekattega, aga NO MUL EI tulnud see kate kohe KUIDAGI välja. KOlm korda proovisin. Esimene kord sain päris kukekommi sarnast iirisekommi ja teistel kordadel mingit suhkru-või pudi, mille ma koogile raputasin ja oli ka hea. Isegi VÄGA! :)
Eile olin Tõnni juures ka asjalik ja pesin kõik aknad nii seest kui väljast poolt puhtaks.
Täna käisime surnuaial Tõnni ema ja vanaemaga ning siis tulime lõunal minu juurde ära. Tegin tainast - juustupikukest, emmega süüa ja pesin nõusid hoolega.
Nüüd õhtul käisime Pedja ääres. Tõnn püüdis kala, ma korjasin lilli - niisama ja 2 tükki(see tähendab koos juure ja kogu kupatusega) oma herbaariumi tarvis (ülase ja varsakabja).
Viimane aeg oleks õppima hakata - esmaspäeval arvestus ja teisipäeval suur lõpukontrolltöö. Masendav! :/

Kommentaare ei ole: