pühapäev, 29. mai 2011

Vahepealset

Tuuletaskuid tegin nagu lubasin, aga pildid jäin kaamerasse ja Sadalasse.
Midagi konkreetset ei mäleta, mida teinud olen. Niisama kokanud ja lebotanud ilmselt.
Reedel läks hommikul minu juurest ära - kooli ja nüüd on järgneva pool sajandit seal, kuni eksamid läbi saavad.
Õhtul tahtsin linna minna Getter Jaanile näppu viskama, aga kahtlane ilm tundus ja otsustasin mitte minna.
Laupäeval ärkasin issi kõne peale, kes palus mul Ivo juurde tuppa muukida (olgu-olgu peidukast võtme võtta õigemini) ja sealt elektripliidi kaasa võtta ning Kädi linna tuua, kes pool hommikut ulgus, et issi ta maha jättis. Aga ta tahtis jooksma minna sinna linnapäevadele.
Vahepeal sõitsin koju tagasi, tegin rediseomlette, siis sõime emmega, panime end valmis ja läksime uuesti linna. Käisime laada risti ja põiki läbi, kust ma endale juba lahedad retuusid sain. Ja veel ilusama kleidi, millest mul kahjuks pilti pole näidata.
Pärast seda vaatasime raudteel mingit võistlust, sõime Naabrionu juures ja siis tulime koju ära. Hakkasin kohe küpsetama, sest olin ostnud endale poest igasugu jahusid, seemneid ja asju. :) Missest, et neist veel ühtegi käiku ei läinud.
Siis tulid meile vahepeal külalised - Oss, Marek ja Põnn. Viimane küll magas enamik ajast autos, aga ikkagi. :D Teised puhastasid kalu ja panid neid soola.
Hiljem käisime saunas ja sai rummigi veidi joodud jalka kõrvale. :D
Vahepeal tegin Kädist pilti tema uue salguga, mille ta jooksmisel osalejate hulgas välja loositi.
Täna ärkasin 10 paiku üles. Sõime ja siis ma hakkasin lehttaignast kaneeliküpsiseid tegema. :)

Pärast nende valmimist ootasid min veel hiljuti ostetud piparkoogid, et ma neist mingisuguse magustoidu teeks. Tuli siis kihiline piparkoogi-moosi-kodujuustu/vahukoore magustoit, mis jäi külmkappi mind ja homset ootama.

2 ajal kupatasin end Ossi ja Põnniga Jõksu. Enne veel viisin Mareki koos ta autoga Maarja maale ja sealt otse linna siis.


Ühikasse jõudes mõtlesin kiirelt linnas ära käia teadmisega, et ma lähen oma voutšeri eest pitsat sööma, aga ma pidin pettuma ja tõdema, et need halvamaigulised kommentaarid selle kohta, kuidas seal kogu aeg pool päeva ootama peab või on neil komponendid otsas ja jääd täitsa ilma, vastavad tõele. Ütlesid, et tule homme tagasi. Tere-tere! Ja selle teadmise pärast pidin bussipileteid ostma ja raha raiskama.

Igatahes nüüd peaks pudelid ära viima ja asju hakkama otsast pakkima, sest homme kolin ühikast välja.


Ja see blogspot ajab mind viimasel ajal niiiiii närvi oma tühjade ridadega, mida ta igale poole topib.

Kommentaare ei ole: