teisipäev, 17. mai 2011

Ometi!



Lõpuks saabus kätte aeg, mil ma olen selleks nädalaks oma töödega ühel pool. Ma mõtlesin, et need tulevad küll nii kirved, et nendeks ma küll õpitud ei saa... Aga elasin üle, näe!
Laupäev oli üsna tegus päev. Ärkasime, sõime ja siis läksime Tõnniga Maarja maale maasikataimi meile korjama. Korjasime seal tunnike-kaks ja siis koju tagasi.
Tegime emmega süüa värskekapsahautist, mis oli NII hea. Kui aus olla, on see üks mu lemmiksöökidest ilmselt.Mingi aeg tuli issi vanaisa juures tagasi ja oli Ainigi kaasa võtnud, aga nad asjatasid väljas terve õhtu.
Pärast kütsime sauna, ma tegin maailma head mandlilaastudega tosca-rabarberi kooki, käisime saunas, koogitasime ja nii see õhtu saabuski. Ja ikka veel polnud ma selleks ajaks võtnud ennast kätte ja õppima asunud, sest no Eurovisioon hakkas ja puha. Iseenesest olid päris head laulud kõik. St. tasemelt olid minu jaoks kõik üsna-üsna sama pulga peal. Raske oleks olnud sealt kedagi eristada. Eesti laulu kohta ma ei oska midagi kommenteerida, sest mina pole tast kunagi NII vaimustuses olnud nagu näiteks Marko Reikop sellest tundus olema ("Jaaaaa, Rootsi paneb 12 punkti nüüd.......to Estoniaaaaa! :D" jne). Aga tore muidugi, et finaaligi sai, muidu ei oleks ma ilmselgelt seda üldse vaadanudki. :D
Pühapäeval ärkasin 10 paiku üles, saatsin Kädi poodi ja hakkasin sooja suitsukala pätsi tegema, sest issi oli eelmine päev kala suitsetanud ning siis on see juba kohustuslik hommikusöök. Vahepeal käis emme kiirelt kuskil esinemas ja tagasitulles saime sööma asuda.
Pärast seda läksime aeda maasikaid istutama. Ma nokkisin puhtaks neid taimi, emme istutas ja Kädi tegi auke kile sisse ja lõpus kastis. Koostöö missugune! :D
Enne kahte põrutasime kiirelt Tõnniga (ja Ainiga, kes Põtsamaale temaga sai) linna, ma jäin sinna õppima ja tema läks kooli edasi.
Vahepeal sõin ja seitsme paiku läksin rongi peale. Ühikas püüdsin veel õppida, aga kõik oli kuidagi segane ja ma polnud üldse endas kindel.
Õnneks oli esmaspäeval see tund alles poole kahe ajal, niiet terve päev (sh. ühe botaanika tunni ajal) sai veel õppida. Lõpuks tundus juba asi ilmet võtvat. Ja mul oli kõik lõpu osa nii selge. Igasugu faktid ja puha, aga neid ei küsitudki. Hoopis haigused olid loetletud ja küsitud, milline mikroorganism seda põhjustab. Uhh, bingot! Aga tulemus oli sellegipoolest hea!
Koju jõudes lebotasin, käisin poes, tegin endale tatraputru ja siis muudkui uimerdasin ja uimerdasin. Ausõna, ma püüdsin kõigest väest õppida, aga no ei tulnud välja. Absoluutselt! :/
Lõpuks oli kell juba peaaegu kümme ja mul juba jõhker paanika. Siis läksime Kerttuga alla arvutiklassi õppima. Tegime konspekti ja ega rohkem targemaks ei saanudki, aga no eks see konspekti tegemine vähemalt aitas mul täna teooria küsimustele vastata, mis polnudki teab-mis õudsed. Lõpuks saime ülesandedki seal mitmepeale lahendatud. :) Niiet kõige hullemingi ei läinud ilmselt.
PS! Põrsas maksis mulle eile lõpuks ometi mu pesu kinni. Varsti oleks vist muidu uue skandaaliga pidanud hirmutama hakkama. :D
Igatahes tulin nüüd vahepeal ühikasse, kuna üks tund on vahelt vaba. Söön ja pakin endale IGAKS juhuks koti kokku. Äkki saan poolte loengute pealt rongile minna. Kui ei, siis pean veel ühe öö siin olema, kui Tõnn seevastu on juba kodus. :/

Kommentaare ei ole: