neljapäev, 19. mai 2011

Kuu aega veel!

Täpselt kuu aja pärast peaks olema minu esimene tööpäev. Ei jõua ära oodata! :)

Eile ärkasime 10 paiku üles, sõime hommikust ja mõlgutasime niisama mõtteid. Mingi aeg käisin kiirelt ARKis ära ja sain oma uued juhiload kätte. Pilt on päris masendav, aga õnneks PIISAVALT hele, et seal üldse midagi (näiteks hämaras) näha. :D
Siis käisime Tõnni maal, viisime sinna mingid taimed ta vanaemale ja Tõnn pesi ja puhastas auto ära.
Linna jõudes veel lebotasime ja mõtlesime, kas siis minna Tartusse autot chippima või mitte. Lõpuks siiski otsustasime minna. Tee peal tegime veel mõned pildid ja siis Tartusse kuskile Aardla tänavale.



Kui chip oli külge pandud, siis proovisime ja nuputasime seal ja lõpuks see tüüp ise ka proovis sõita ja sai aru, et midagi peab valesti olema. Võttis oma läpaka välja, mis otsis veakoodi üles ja tuli välja, et auto turboklapp on läbi. Vahetas selle ka ära ja nüüd on ikka JÕHKER püss meil. Gaasi andes on ikka automaatselt toolis kinni ka. :D
Lõpuks sai see asi tehtud ja ma pidin juba ära nälgima selle aja peale. Võtsime siis Sirusest mõnusad maxiburksid ja elu oli jälle hea.
Pärast jalutasime veel natuke Tartus, ostsime jätsi ja lõpuks hakkasime kojugi sõitma.
Linnas muljetasin veel Tõnni emaga, kes ütles, et oli käinud mingi selgeltnägija-tüüpi inimese juures. Ja kuigi ma VÄGA selliseid asju ei usu, eriti sellepärast, et ma olevat ära neetud, siis sellegipoolest rääkis ta selliseid asju (mida too oli rääkinud), et mul jäi suu lahti. Selliseid asju, mida ei anna niisama lihtsalt ikka inimese kohta "välja mõelda". Loodame siiski, et kõik jäävad terveks ning tolle kaardid ja pendlikesed eksisid minu puhul. :D
Siis käisime Tõnniga jooksmas ning lõpuks saime minu juurdegi tuldud. Lebotasime ja vaatasime netist "Kälimehi" ning nii see magamamineku aeg saabuski.

Täna ärkasime juba 10 paiku üles, sõime ja hakkasime väljas puuriite lühemaks saagima ja kuuri alla loopima. ST need riidad on vana puupliidi mõõdu järgi tehtud, aga uude ei lähe enam nii pikad.
Algul tegin Tõnnile pärja, et ta nii vihane poleks, et sael kett maha ei tulnud.
Lõpuks saime uue keti peale ja töö võis alata.


Ma polegi vist nii kaua järjest tööd teinud, kui täna päeval. :D Kõigest kolm riita on tegelikult ja mitte ka kuigi pikad, aga no lihtsalt ei lähe kiiremini. Vahepeal kolme ajal käisime ainult korra toas söömas ja siis lõpetasime alles 7 ajal.
Homseks jäi ka veel natukene. Aga ma lohutan ennast sellega, et kõvasti vähem jäi veel, kui me täna üldse kokku tegime.

:)

Kommentaare ei ole: