esmaspäev, 23. mai 2011

Lõppenud koolinädal

Pühapäeval ärkasime alles poole kaheteist ajal üles. Vorpisin endale kiirelt mõned pannkoogid, mida jäätisega maiustada ja Tõnn sõi omale meelepärast lasanjet. :D
Siis vedasime end välja, et päevitada ja õppida - mina oma inglise keele esitlust ja Tõnn strateegilise juhtimise eksamiks.

Pahur poiss, kes polnud veel OFFi peale lasknud:


Sodis mulle kulmupliiatsiga armsa südame :)

Pärast käisime emmega poes ja me tegin rabarberi-rullbiskviiti.



Siis hakkisime kartulisalati asjad kokku ja no küll oli hea! Aga no kartulisalat on alati hea. :)
Pärast söömist ja niisama lebotamist käisime saunas, siis sõime rullbiskviiti ja lõpuks sõitsime linna ära.


Eile ja täna on olnud tavapärased koolipäevad ja nüüd on täiesti kõik igasuguste koolitöödega. Ainult botaanika eksam veel. Eile esitasin oma inglise keele artikli ja pärast kooli kirjutasin eesti teaduskeele referaadi valmis. Ja nüüd ongi suvi! Põhimõtteliselt... :D

Saaks rongile ka minna viie ajal, aga see jõuab nii ebasobival ajal linna, et ühtegi bussi enam ei lähe ja ma ei taha, et emme-issi ka mulle peaks järele sõitma. Tõnn on ka kuni reedeni Pärnus ja teeb (ning õpib) oma eksameid. Seega jään vist siia. Tahaks rullatama minna, aga ma avastasin eile linnas pitsat söömas käies, et mul vist ID-pilet enam AMMU-ilma ei kehti, aga Piristale pean siit mitme asjaga sõitma, niiet ei teagi, kas tasub ära. Samuti pole mul väikest nööridega seljakotti kaasa, kuhu rullid (ja sõites botased) sisse panna, niiet VÄGA keeruline juhtum. VB lähen siis hoopis jooksma või ajan siin nendel väiksematel tänavatel rullatamisega asja ära.

Küüsi peaks ka enne värvima - juba sajandeid pole lakki peale neile saanud. Kogu aeg on siiamaani (siin) nii kiire-kiire olnud(, sest mul kõik küünelakid ja kleepsud ja muud vidinad siin).


Päikest!

Kommentaare ei ole: