reede, 17. august 2012

KOJU!

Hetkel istun kõige viimase õhtuse Tallinki peal, õgin Pringelseid ja Polly komme ning 00:30 peaks ajakava järgi randuma juba Eestisse. :)

Täna ärkasin 12 ajal üles. Sõin hommikust ja hakkasin otsast juba vaikselt pakkima. 
Siis käisin EKSTRA linnas Prismas, et sealt tordi asju osta ja PEAMISELT selleks, et (kakaoga) tumedat tordipõhja saada, sest neil pole lahtikäivad vormi ja ma otsustasin lihtsama vastupanu teed minna need poest juba valmis osta. Kahjuks läksid just PÕHJAD meelest osta. KÕIK (viimne kui asi) muu sai ostetud. Isegi niisama ülejäänud õhtusöögiks plaanitavad asjad. Samuti potilille neile ja mulle endale veel nänni(hommikuhelbeid jms), mida ma arvasin olevat odavam kui Eestis... Nii et koju tagasi jõudes, pidin UUE tripi linna tegema, sest igaks juhuks Salest läbi käimine kinnitas seda, et neil on ainult heledaid biskviidipõhju, mida ma ka aimanud olin. 
Lõpuks vajalike asjadega kooki meisterdama asudes, ei jõudnudki kuigi kaugele, kui Raido (üks nendest võrkpallisõpadest eestlastest) helistas ja tahtis, et ma tema autoga kuskile Helsingisse Ermole tööle järele sõidaks, sest nad olid juba kõik joonud. Tegin siis siiski rahulikult tordi valmis ära (sest želatiiniga tuli meisterdada), panin külmkappi ja siis alles läksin. 
Tagasi koju jõudes oli juba kell peagu viis, nii et ei olnudki enam pikka pidu kui võisin hakata õhtusöögiks Pasta Bolognese'i valmistama hakata.
Siis pakkisin kõik kokku, vedasi autosse, tõmbasin tolmuimejaga veidi ja lõpuks tundus juba nii kiire olevat, et lausa jooksin autosse. Teel Helsingisse pidin muidugi 60-ne alas üle 80-nega sõitma, kui politsei mulle vastu otsustas tulla, nii et sain veel kenakese 100+ eurot trahvi (lohutan ennast sellega, et Tõnn sai eelmine suvi :D)... Ja JUST viimasel hetkel! Oleks siis kunagi suve algul/keskpaigas saanud juba, aga ei, ikka viimasel tunnil, mil ma veel Soomes viibin. 
Igatahes jõudsin kenasti siiski Helsingisse ja sadamassegi. Maksin broneeringu muutmisele veel 12 eurtsi peale ja ei läinudki enam kaua kui juba laeva sain sõita. 

Õnneks ootab Tõnn mind juba kenasti laeva vastas, sest ta tõi Meelise uue auto talle Tartust Tallinnasse, kuna too oma teise maha müüs täna. 

Kommentaare ei ole: