pühapäev, 19. august 2012

Pidud

Reedel Tallinnasse jõudes ei hakanudki kohe koju sõitma, vaid läksime hoopis Meelise ja ta mingi tuttavaga kuskile Kannu kõrtsi. Ma jõin siidri ja ühe koksi, lõime natuke tantsu, kuigi oli üsna jube retropidu ja kohe kuidagi ei osanud ennast liigutada. :D Siis ajasime veidi juttu ja varsti tuligi koju hakata sõitma, sest kell oli juba väga öö.
Kuueks saime lõpuks Jõgeval end magama sätitud. :)


Hommikul (12 ajal) ärkasime üles. Pikutasime mingi aja, sõime hommikust ja lõpuks tulin mina ühe autoga ees ja Tõnn mõne aja pärast järgi minu juurde, sest me pidime end valmis sättima Rakverre sõiduks. Nimelt oli ema kutsutud ühe firma sünnipäeva peole ja me läksime ka, kuna tal oli kohti kolmele, aga isal pidi mingisugune simman õhuväelastega olema, seega tema minna ei saanud.
Kahjuks pilti ei teinudki meie väljanägmisest. Panin endale uhke valge kleidi selga, roosa üliõrna salli ümber, samas toonis roosi pähe, kõrged-kõrged valged kontsad alla ja kõik oli päris kena, kui ma lõpuks põhimõtteliselt paljajalu poleks juba pidanud olema, sest nende kingadega oli totaalne piin ja seda kõike sellepärast, et mul olid eelmine päev ka kingad jalas olnud ning selles juba kergelt-öeldes jalad villis. :D
Aga pidu oli ÜLILAHE. Kõigepealt läksime Rakvere teatrisse, kus pakuti tervitusjooki ja suupisteid - üks parem kui teine. Siis olid tervituskõned, "sünnipäevalapse" (ehk siis firmaomaniku) sõnavõtt ja pärast seda saime juba teatrietendust "Kui Harry kohtas Sallyt" nautida, mis oli TÕSISELT üks parimaid etendusi, mida ma näinud olin. Nii palju erinevaid emotsioone - peamiselt puhas naer ja rõõm, mistõttu ma liigutusin vahepeal peaaegu pisarateni. Seda KÕIKE pakkusid peamiselt etenduse vahepeale pikitud videod tavalistest "paaridest", kes rääkisid oma tutvumislugu ja üldse elust "teise inimese kõrval". Äratundmisrõõmu nii paljudes asjades... Oh jah! :) 
Igatahes seda etendust julgen sada protsenti soovitada, kuigi ma pole kindel, kas seda enam niisama kavas leidub, sest iseenesest peaks see juba mitu aastat vana tükk olema. 
Pärast etendust suunati meid edasi Rakvere teatri väikesesse saali, kus toimus siis üldine pidu, kus kõigepealt pakuti KÕIKE head ja paremat söögiks, siis esines Regatt ja Hea Eesti Ansambel, nii et tahtjad said jalga keerutada, mis küll meil kahjuks mu tuld löövate jalgade tõttu väga ei õnnestunud, aga üldiselt oli väga tore õhtu. 
Lõpuks toodi SUUUUR tort välja, mis oli nii lihtne ja samas NII superhea, et pidin kohe mitu tükki neid sööma. 
ÜLDSE olen viimasel ajal ainult SÖÖNUD ja ikka kommi ning šokolaadi peamiselt, nii et ma ei kujuta ette, mis minust saama hakkab. :D
Kuulasime/vaatasime veel natuke ansambleid ja lõpuks tulime peolt ära. Poole 1 paiku umbes olime tagasi kodus ja kõht oli NIIGI ÜLItäis, aga no see suitsukala seal laua peal isutas nii väga, et lihtsalt pidin hakkama seda ka veel pugima. :D


Täna ärkasime ühe paiku päeval üles. Sõime (ma ikka suurtes kogustes) ja lebotasime niisama. Vaatasime paar lahedamat filmi ja nii see aeg siis läks ka. 
Vahepeal käisime poes purgilimpse ostmas, all söömas ja no on ikka mitte-midagi-tegemise päev küll.
Nüüd plaanime välja jalutama veidikeseks minna ja siis ilmselt polegi enam nii pikka pidu, kui tuleb hakata magama sättima. Võibolla mõni film veel? Kes teab. :)

Kommentaare ei ole: