neljapäev, 16. august 2012

Vsjoo :)

Oh... Nüüd on see siis läbi. Saab veel puhata ka natuke enne uut kooliaastat.
Siiani on päevad möödunud ikka täpselt nagu tavaliselt. Hommikul ärkan 5 üles, ampsan kähku midagi, sõidan tööle, teen algul kiiruga-kiiruga kõik kabinetid kaheksaks korda, siis uimerdan paar tundi peale, teen veel üht-teist ja tulen koju ära.
Edasi on juba mu lemmikosa, mille moodustab taas päevitamine(tundub, et selle osa peaks jätma kirjutamata, sest ALATI, kui ma olen siia kirjutanud, kuivõrd mõnus suvi on väljas, keerab ilm pea peale ja on jälle nädala jagu sügist), wihoo!
Siis olen asjalik, jalutan Liisuga, vahel teen süüa, vahel triigin pesu.
Lõpuks on kell juba parajalt palju, et viitsimise korral saab isegi trenni tehtud - rulluisutatud, vms. :)
Siis pesud-kreemid-magama!

Selline päevaplaan siis...
Ainult viimastel päevadel oli minuga tööl kaasas ka üks Riina, kes homsest juba täitsa üksi seal tervisekeskuses toimetab. Mul on laevapilet bronnitud, nii et nüüd on veel vaid ööpäevake soome õhku hingata.
Ja siis saan ma KOJUUU! :)

Kommentaare ei ole: