reede, 24. august 2012

Selle nädala viimane reede

Ma ikka arenen iga päevaga. Täna ärkasin juba 10 üles. Ilmselt oli see tingitud tunda andvast põiekast, aga asi seegi, sest muidu oleks ma tõenäoliselt veel tüll aega paksu und lasnud. 
Tegin endale kohvi, uurisin natuke netis ringi ja mõne aja pärast valmistasin endale pudru, mille kaunistasin jogurti, kaneeli ja marjadega. 
Pärast seda lebotasin veel ja veel ja veel ja kohe mitte midagi erilist ei teinud.
Mingi hetk tuli isa koju, siis niitsin veidi muru ja olin kasulik ning siis hakkasin end Tartusse minekuks sättima, sest iga hetk oli ema koju tulemas ja siis pidime lendama.
Tartust käisime üleskorrusele kaminat, isa ühele rekkale mingit jubinat ja talle endale mingid padruneid ostmas, sest tagasiteel panime ta Sõõru metsa (seal samas käisime marjul mõned päevad tagasi) maha, et ta saaks seal oma laskekatseid või asju ajada. :D
Siis hakkasin kiiruga lillkapsapüreesuppi keetma ja poole pealt tuli Tõnn oma mootorrattaga siia. Otsisime mulle mu vanad kiivrid-värgid välja ja tegime paar kiiremat. Väga lahe on sõita, kuigi KOGEMUS, kui selline, on mul juba väikesest piigast peale olemas, kui ma Siimu ja isa taga olen ka lõbusõitu saanud teha. Ma juba ootan, et saaks pikemaid sõite ette hakata võtma! :)
Pärast seda sain oma supi valmis, söödudki ning kuna isa-Tõnn läksid kuskile järvele kontrolli tegema, siis olen suhteliselt terve aja tühja passinud... ja asju pakkinud, sest meil on plaanis homme kanuumatkale minna, kui vaid ilm luba.
Ei teagi nüüd, kas meestel läheb veel kaua - see tähendaks jääda siia magama või tulevad nad varsti ning me lähme ööseks linna. 

Kaunist nädalalõppu!

Kommentaare ei ole: