kolmapäev, 22. august 2012

Tallinn

Hommikut alustasime kell 7. Tegin endale kiire kaerahelbepudru ja kohvi, viskasin riided selga ja juba pidimegi sõitma hakkama. 
Tallinnasse jõudsime poole üheksa paiku ja üheksaks oli planeeritud kokkusaamine ARKis.
Nägin ka siis lõpuks mootorratta päris elus ära ja mis ma oskan öelda... Ilus ja võimas on, olenemata sellest, et mind NAATUKENE siiski häirib see oranž värv seal, aga Tõnnile just nii meeldib ja see ongi peamine. :)
Siis ajasime veidi seal paberiasju ja lõpuks kui ost-müük tehtud, käis Tõnn veel korra müüatega kaasas kuskil nende juures, et tagumise istme ja mingid paberid veel võtta. Ma jäin seniks ARKi juurde ootama, et keegi jumala eest tšiklit näppima ei hakkaks. :D Ootasin seal siis rõõmsalt (ja lõpus juba vähemrõõmsalt) tunnikese ja lõpuks saime ometi liikuma hakata. Eriline rutt oli muidugi Räägupessa sööma minna, sest no, kell oli juba lõuna.
Sõime kanafileedest kõhud täis ja sõitsime edasi - Tõnn mootorrattaga ees ja mina järel. :)
Vahepeal tegime peatusi ka, et niisama pilte teha, pissil käia, tankida jne.

Lõpuks olime kolme paiku Jõgeval kodus. Tõnn läks tööle paariks tunniks ja ma sõin ja lebotasin moment niisama, kuni Tõnni ema tahtis, et ma teda ja Tõnni vanaema haiglast ära tooks ja siis apteeki, poodi ja veel paari kohta kolama viiks.
Siis tulin uuesti Tõnni juurde, helistasin Sandra tädile, et talle üks kott talle koju ära viia, mis Sannu minuga Eestisse saatis. Pärast seda jõudsime vaid korraks sooja teki sisse end mässida, kui juba Kaur tuli, et me temaga Põltsamaal raamatukogus ära käiks, sest Jõgevalt polevat saada olnud (st kellegi käes olevat olnud, kes veel pikendas ka) mingisugust põnevat järgedega raamatut. 
Jõgevale tagasi jõudes, oli Tõnni üks tšiklisõber juba platsis ja siis nad jäid minust sinna jututama. Ma käisin poes ja tulin Sadalasse ära.
Kuna mu pea valutas, siis jäin esialgu paariks tunniks magama ja nüüd olen päris mures kohe, kas mul ikka õnnestub uuesti magama jääda. Teeme proovi!

Kommentaare ei ole: