kolmapäev, 21. juuli 2010

Aeg lendab

Esmaspäeval käisime linnas. Poodides ja nii. Ostsin enale üht-teist ja olime niisama asjalikud. Midagi oleks justkui veel teinud, aga no mis Sa teed, kui seda mälukest pole suvi otsa treenida saanud. Ei tule pisemadki asjad meelde. :D
Igatahes õhtul vaatasime "Võsareporteri jätkulugusid" ja no nii see magamaminekuaeg kätte tuligi.

Eile ärkasin ilusti üles, panin riidesse ja tegin teisi toiminguid paistmaks normaalse inimesena ning poole kuue paiku hakkasin tööle sõitma. Päev läks ikka nii nagu tavaliselt - koristasin seal kõik mõne tunniga ära, siis panin tükk aega tühja, et siis lõuna paiku paarist kohast prügi veel võtta. Ja tegelikult ma peaks VEEL 2 tundi siis seal passima, aga no ma ei kujuta ette, mida ma seal teeks.
Tulin siis rõõmsalt koju. Tšekkisin kiirelt SAIS-i (juba sellele mõtlemine tekitab sellist masendust, et õudne). Millepärast nad pidid mu sissesaamisvõimaluse TÄIESTI ära rikkuma? Ma räägin, see oli ikkagi see kadedus, millest nad rääkisid pärast mu palga üle muljetamist. :D Igatahes siis lippasin välja päevitama. Vahepeal olin asjalik ja lasin purskkaevu vett juurde, sest Tõnn arvas, et see voolik lihtsalt jääbki sinna, aga no oleks siis jäänudki vähemalt. :D
Mingi aeg läksime linna, sest Tõnn tahtis mingit testrit ja pirne enda auto kallal nokitsemiseks. Käisime pitsat ka söömas ühes kohas, kus me juba korra varemgi käinud olime (ilmselt pole ma seda maininud), siis otsustasin mina, et me võtame Bolognese'i pitsat, mis oli no tõesti maailmahea. Seekord otsustas Tõnn ja no pidi ikka midagi erilisemat võtma, milleks oli kõige õudsem pitsa, mida ma eales söönud olen. Seal olid krevetid ja šampinjonid ja veel kõike muud jubedat. Isegi Tõnnile ei maitsenud eriti, aga no mis seal ikka. :D 15 eurot sellise pitsa eest ei maksaks enam surres ka.
Siis tulime koju ja otsustasime Hurmi ja Annega mustikaid minna korjama. :)
Tagasi tulles käisime Tõnniga veel korra siin samas poes, sest Hurmil oli üht-teist vaja. Mõtlesin mustikakooki ka teha, aga Hurmi juba jõudis ette ja vaaritas seal mis kole sööke ja kooki.
Siis vaatasin telerit omaette, kui Tõnn Jaaniga väljas miskit asjatas ja nii see kell läks. Siis sõime ja oligi aeg hakata magama sättima.

Tänane on sarnenenud siiamaani suuresti eilsele, ainult et päevitasin kauem ja nüüd ootan pikisilmi Tõnni, kes pole ikka veel koju tulnud. Hurmi ja Anne on vist ka vahepeal mustikale läinud, kui ma päikesevannitasin, niiet siin ma nüüd istun - üksinda. :D

Olgu, päikest!

Kommentaare ei ole: