pühapäev, 18. juuli 2010

Nojah!

Esiteks mul on suur frustratsioon peal, sest kui ma vestlusel käisin siis öeldi, et ma olen hetkel täpselt piiri peal olijate hulgas ja saan sinna kooli üsna kindlalt sisse, siis nüüd kui ma SAISist vaatan, olen mingi 10 kohta kukkunud allapoole, niiet suhteliselt võimatu. No esmaspäeval küll pidavat alles need avalikustama, aga no ma ei usu küll, et nad seal midagi muutub rohkem, vms. Ebanormaalne! Arhhhhhhhh! Mida ma teen nüüd?

Igatahes üleeeile, reedel siis, jah, käisime päeval ujumas, siis kuue paiku kõigepealt Tõnni töö juures, kus ta palka sai ja siis läksime Sello kaubanduskeskusesse shoppama, no ja muidugi ma ei saanud eriti midagi vaadata, sest kui ma mingigi asja kätte võtsin, hakkas Tõnn sekundeid lugema ja ütles, et kui üle viie läheb, siis pean selle asja ära ostma. :D Maailma ilusad rulluisud leidsin ka endale, aga ma ei ostnud veel neid, kuigi oli juba allahindlus ja puha. Ma loodan, et leian veel mingid samasugused, aga veel allahinnatumadki, sest Hurmi arvas, et neid saaks veel odavamaltki - muidu tabab mind topeltfrustratsioon. :D
Ostsin endale ainult kleidi, käevõrud, kõrvarõngad ja uue meigikoti H&M-st ja siis kusagilt salongi ees olevast juuksehooldustoodete poest hõbešampooni ja palsami. Aga no eks me lähme veel millalgi. :)
Tagasi koju jõudes sõime, käisime saunas ja siis ma jõin endal ühe siidrikese, teised jõid rummikokse. Ma ei soovinud seda. St mulle tehti küll üks valmis juba, aga ma andsin selle Tõnnile, sest siider tundus meeldivam sel momendil.
Kusagil kolme paiku ärkasin öösel korraks üles ja mida ma nägin, Tõnni pole ikka veel minu juures. Läksin siis vaatasin, kus ta on ja nemad Jaaniga vaatasid telerit. Tere-tere! Enne seda veel olid poole ööni väljas jutustanud ja keelt kastnud. :D
Igatahes eile ärkasin juba 9 ajal üles ning just sel hetkel, kui ma enda silmad avasin, vahtis Tõnn mulle otsa ja pakkus, et me võiks ujuma minna. Läksimegi siis... Võtit kaasa ei võtnud ja pärast pidin rõõmsalt kitsast aknast sisse ronima, et ust lahti teha.
Sõime ja plaanisime karti minna sõitma, aga siis tekkis ka mõte minna linnamäele lõbustusparki. Nii see aeg läks siis kahevahel olles ja lõpuks, kui kell oli juba kolm, jõudsime siiski lõbustusparki, mis hiljem tundus olevat üks suur viga, sest ESITEKS oli seal maailmapalav, teiseks oli päevapiletit mõttetu osta, sest nii meeletud järjekorrad olid, et me oleks jõudnud nagunii vaid mõne asja peale, kolmandaks oli ühe atraktsiooni pilet juba 6 eurot, niiet tuli välja, et sinna peab ikka hommikul vara minema, päevapileti ostma ja siis saab vast kõik asjad läbi käidud. Aga siiski ühe pileti otsime ja käisime mingi päris okse asja peal. :D Tõnn mängis neid mänge ja ja võitis mulle kaks asja. :) Aga vähemalt pehmet jäätist sai ka, mis on ju HEA!
Koju jõudsime tagasi kusagil 6 ajal. Otsustasime Kirkkonummi ka veel minna, et Tõnn saaks sealt ühs kena jope endale osta, mis meile juba mitu korda silma on jäänud, aga kahjuks olid poed juba kinni. Sellegipoolest oli meil algselt üks plaan veel, mille saime siiski täide viia - MÄKKI minna. :D Hurray!
No, siis hiljem kodus olid külalised tulnud. Sõime veel grillkana ja vorstikesi ja no nii see paksus tuleb. :D
Igatahes suhteliselt varakult jäime magama ka, sest see päev väsitas ikka tohutult.
Täna pidime iseenesest Serenasse minema (mõlemad oleme käinud, aga sees, väljas tundub ju siiski poole lahedam:)), aga üks laseb siin paksu und, niiet eks siis paistab, mis saab... :)

Päikest!

Kommentaare ei ole: