reede, 23. juuli 2010

Hey!

Kolmapäeval passisin poole ööni üksi kodus. :D Okei-okei, nii hull päris polnud, aga ikkagi. Igav oli nii ju.
Siis mõtlesime, et lähme Tõnniga MÄKKI. Mmmm... Võtsime traditsioonilised Big Mac eined ja olime õnnelikud. St. mina olen eriti, Tõnn tavaliselt nii vaimustunud pole. :D Pärast seda tankisime ja sõitsime koju tagasi.
Eile oli tavaline tööpäev. Siis tulin koju, passisime tükk aega niisama ja mingi hetk otsustasime sinna kaubamajja minna, mille me enne Linnamäele minekut kiirelt läbi jooksime ja kus paar asja silma jäid. Nimelt üks ILUS läpakakott, mida mul vaja läheb ja siis H&M-st üks beežikashall kitli moodi(ehk eest nööpidega ja vööga) kleit. Veel ühe ilusa pluusi leidsin/ostsin ka, mis on Tõnni arvates kalts, aga no ega tema seda kandma ei pea. :D
Siis ostsime Tõnnile ühed ilusad tossud ja chillisime niisama.
Mingi hetk sõitsime veel mingisse kohta, kus käisime paaris poes. Siis vahepeal olime kurjad teineteise peale, aga no varsti olime jälle sõbrad edasi. :D
Koju jõudes olid veel Jaan ja Hurmi kodus, kes peagi Eestisse sõitsid ja mõtlesime veel Kirkkonummis ka ära käia, sest poest oli üht-teist söögikraami veel vaja ja ma ostsin ühed kaitsmed rulluisutamiseks. Üksiti käisime mäkist ka läbi, et juustuburkse võtta.
Siis tegime süüa, sõime ja ma mõtlesin natuke trenažööriga sõita ka. No ma olen TÕEPOOLEST liiga palju juba viimsel ajal söönud. :/
Täna ärkasin, läksin tööle, seal magasin vahepeal(enda ruumis, tooli otsas kuidagi käkras:D), siis koristasin füsioteraapia osa ära ja korjasin prügid hambaarsti kabinetist ja laborist kokku ning tulin tulema.
Tõnn oli juba kodus, siis uurisin natuke netis ringi ja peagi läksime pessu.
Ma olen päev otsa üht SUURT arbuusi söönud(Kivideta kusjuures! Ma lootsingi, et millal see sensatsioon tuleb) ja tudunud. Kolme ajal juba jäime magama ja kaheksa ajal ärkasime. :D Tegelikult pidime autopoodi minema ja võibolla veel kusagile, aga no mis teha. :D
Nüüd vaatan poole silmaga "Ryani päästmist" ja olen niisama asjalik.

Tsau!

Kommentaare ei ole: