reede, 2. juuli 2010

AINULT poole üheksani veel!

Ja siis olen Soomes, Tõnni juures. Ja muu polegi oluline. :)
Eelmistest päevadest ei oskagi midagi erilist muljetada. Päevitasin ja rohisin ja tegin kõike muud tavapärast... Nagu näiteks Mahjongi mängimine jms. :D
Täna panin endale juba poole üheksaks kella tirisema, aga näe, ärkasin veel varemgi. :D Kotid pakkisin ka juba ära ja kell saab alles kümme.
Nüüd söön ja joon teed ja mõtlen veel, mida võtta - mida jätta. Imelik küll! Siis kui ma nüüd Eestis olin, polnud mul MITTE MIDAGI selga panna, sest kõik riided ja viimnegi kui asi oli Soomes (sest ma ei plaaninnud nii kauaks jääda Eestisse), aga nüüd tagasiminnes uut spordikotti kaasa haarates on see ikka pilgeni täis. Aga no need kõik pikad asjad enamjaolt. Ja TÄNU taevale, et täna on selline pilvisem ja jahedam ilm, et ma saan oma need samad talveriided selga panna, millega ma tulin, sest no ausõna, normaalseid lühikesi riideid mul enam SIIN ei leidu.
12 ajal lähen issi töö juurest läbi, siis ta viskab mu linna ja jätab auto enda kätte. Siis lähen ilmselt Tõnni ema juurde, käin poes, saan Erkilt boonuskupongi, millega saan 450 krooni asemel 94 krooniga Soome. ;) Aa, ja Nelega pean ka kokku saama, sest tema võttis koolist minu lõpupildid ka ära.
Kahe ajal sõidan Tallinnasse, siis hüppan trammile ja sõidan Linnahalli juurde ning siis olen loodetavasti täpselt õigeks ajaks sadamas.

Bye! :)

Kommentaare ei ole: