neljapäev, 15. juuli 2010

Eesti!

Esmaspäev ja teisipäev olid tavapärased tööpäevad, siis päikesevõtt ja Tõnniga ujuma minek.
Teisipäeval käisime puha mul lemmikjärve ääres ka jälle ja üldse on nii mõnus kogu aeg. Tõnn, ilm, töö(loe:palk), vesi ja päike. :)
Öösel tahab ainult ära tappa. Ainult nii on võimalik magada, et üks on ühes voodi otsas ja teine teises ja tekk on vahel veel mingiks n.-ö. piirdeks, et teineteise kuumus veel rohkem liiga ei teeks. :D
Pärast lemmikkohast naasmist käisin kiirelt pesus, kreemitasin ja tegin muul moel korda end ja Siis otsisin riideid, mida Eestisse selga panna.
Peagi oli kell pool 8 ja tuli hakata Helsingisse sõitma. Enne käisime veel poes, et Kärdile miskit osta ja siis Annele võtmeid viimas.
Laevas lugesin raamatut, mängisin ussimängu ja kuulasin niisama vahepeal, mida minu vastas istuv noorpaar rääkis. Kui ebaviisakas, eks?! Aga ma püüdsin lihtsalt selgusele jõuda, mis maalased nad on, sest nad rääkisid nii omavahel, kui ka minuga (kui küsisid, kas kohad on vabad) inglise keeles. Muidugi polnud raske aru saada, et piiga oli eestlane ja poiss soomlane. Ja ma usun, et nad läksid esimest korda koos Eestisse, sest tüdruk püüdis poissi ettevalmistada, et ta ema enda arvates OSKAB HÄSTI soome keelt, tegelt ei oskavat eriti üldse... :D See selleks!
Tallinnasse jõudes tundus aknast välja vaadates NII jahe ja ma kahetsesin tol momendil, et ma nagu hilpharakas läksin (sest eelmine kord ma tegin sellise vea, et panin suisa pikad mustad teksad ja no jakk oli ka tarvis "igaks juhuks" kaasa võtta), kuid õnneks tundsin laevast väljudes siiski maailma kõige soojemat õhku. :D
Kõndisin siis kiiresti linnahalli statoili juurde, et sealt automaadist raha välja võtta. Mart Sander chillis statoilis ja tänu sellele, et taksokeskus kohe mu kõnet vastu ei võtnud, pidin ma üle elama mingi vestluse, kus mingid tüübid mind laupäeval Bonboni kutsusin või no õigemini oleks vist pileteid tasuta jaganud ja kohe kuskile kohvikusse viinud, aga ma keeldusin viisakalt kõigist pakkumistest. :D
Lõpuks sain siiski takso tellitud, kes mult rõõmsalt tõmmata tahtis, pannes sõidualustustasuks 34, mis siis, et tegelikult pidi 27.- olema, eks?! :D Aga just nimelt "tahtis", sest ma enne kohale jõudmist ütlesin seda talle, siis ta ütles, et ju unustas...palavusest ilmselt. :D Ja küsis hirmunult, kas ma olen enne ka seda otsa sõitnud ja palju maksma läks ning tegi mulle isegi 3 krooni alet, ilmselt selleks, et ma firmale kitule ei läheks vms.
Ulme ikka, kell oli juba 11 õhtul ja väljas oli ikka 29 kraadi sooja, lihtsalt ulme. Aknad ja kõik asjad olid lahti ja ikka oli suhteliselt võimatu magama jääda. :D
Hommikul ärkasime 8 paiku üles ja poole ajal sõitsime juba rõõmsalt kesklinna. Käisin pangas Hurmi ja enda eurosid vahetamas ja eesti kontole panemas. Siis käisin vist pooled kesklinna poes ja kioskid läbi, et plokki Kenti osta neile siia, aga no mida pole, seda pole. :D
Siis pidin sõitma juba tagasi Siili peatusesse. Plaanisin veel enne kooli minemist sealsest Maximast läbi käia, et küsida neilt Kent'i, mida aga ilmselgelt polnud. :D
Läksin siis rõõmsalt koolimajja vestlusele, mis oli muidugi ääääääääärmiselt sisukas ja vajalik. Ma võin selle suisa siia kirja panna (küll mõned laused välja jättes, mis väga mõttetud on). :D
Algul tervitame ja ma näitan enda isikut tõendavat dokumenti(juhiluba). Keskel istuv onkel (ehk farmaatsia õppetooli juhataja) arvab, et see ei ole mina (või teeb nalja, ei saagi nagu pihta:D) ja teised naised ikka kinnitavad, et olen. Siis näitan ID'd, kus mul samuti blondid juuksed ja mõistan, et ju tahtis ikka nalja teha...
ÕJ: "Niisiis... Tulete otse Floridast, et nii pruun?:D"
Mina: "Soomest tegelikult"
ÕJ:"Või nii suvitate seal niisama või?"
Mina: " Nii ja jaa... Tööl käin ka."
ÕJ: "Ja mis tööd Sa seal siis teed?"
Mina:" Koristan..."
ÕJ: "Või nii, ühesõnaga teenid seal Eesti juhatajatega samasugust palka, jah?!"
Mina: "No ma ei tea, aga kindlasti tükimaad rohkem kui koristajad Eestis. Esiteks ilmselt sellepärast ka, et Soomes hinnatakse koristaja tööd tunduvalt kõrgemalt, kui siin. [...]"
ÕJ: "Jaaajah, aga öelge siis kähku palju te palka ka saate enne, kui meelest ära läheb, siis saame ära arvutada palju Sa siis meie farmatseutidest rohkem teenid."
Mina püüan naljale kaasa naerda ja olen niisama asjalik edasi...
ÕJ: "No palju Sa saad siis?:D"
Mina: "Tegelikult tahate ka teada?"
ÕJ: "Jaaaa, palju Sa kuus saad? Või Sul tunnipalk?
[...]
Teevad seal tundide pealt kiireid arvutusi ja leiavad, et üle tuhande krooni päev on ikka lust ja lillepidu.
ÕJ: "Kuna Sa siin meil nüüd peaaegu Eesti arstide palka teenid, siis oleme kadedusest rohelised ja küsime Sult raskemaid küsimusi... :D"
Mängin jälle rõõmsalt naljale kaasa...
ÕJ: "Ahjaa, olekski meelest läinud. Mis kooli Sa siis lõpetasid? Kuidas hinded olid?"
Mina: " Jõgeva gümnaasiumi. Neljad-viied, geograafia kolm" (PS! Ma siiamaani kahetsen, et ma nii loll olin ja juba tollal sellepeale ei mõelnud, et see läheb ju kõik lõputunnistusele. :().
Siis vaatasid arvutist palju mul keskmine on ja palju ma eesti keele testilt punkte sain ja muhelesid niisama.
ÕJ: "Mhmh, mhmh, meie poolt siis kõik. Jälgi siis SAISi, kuhu me peagi tulemused üles paneme.
Soovisime kõike head ja oligi kõik. Normaalne, jälle 600.- tühja. :D
Mõtlesin siis, et jalutan eelmisesse trollipeatusesse(sest nagunii olin peaaegu kahevahel), sest seal Rimi ka, lootuses saada tellitud suitse. Ja üllatus-üllatus, saingi. Poest väljudes sain muidugi aru, et pean tagasi Siili peatusesse kõndima, SEST mul polnud rohkem pileteid ja siin puudus putka.
No kohale jõudes meenus muidugi, et ma siiski ostsin juba enne kaks piletit, aga noh, ei ole hullu, kõndimine ongi kasulik. :D Ainult kuumus tahtis ära tappa, muud midagi. Meeldiv...äärmiselt meeldiv. :D
Esimese asjana jooksin Viru alla poodi. Vett, jäätist ja hambaniiti ostma. Siis käisin poest poodi ja sain isegi üht-teist endale, sest nii toredad allahindlused on, et kuku pikali, no. Vero modast ühed lühemad teksad ja ühe ilusa pusa ning Terranovast lühikese seeliku ja maika. Ja hetkel kahetsen, et Kaubamaja osakonnast üht T-särki ei ostnud, sest ma juba eelmine kord panin silma peale sellele.
Vahepeal käisin mäkis ja sõin ennast paksuks ja siis uurisin veel poodides ringi. Ühtesid teksasi tahtsin ka osta, mis olid no NII ilusad. Tõesõna! Kui nad VAID keskkohast poleks suured olnud. :( Olin siis niisama nukker ja hakkasin trammipeatuse poole liikuma.



PS! Siinkohal jätsin blogimise pooleli ja magasin tunnikese. Siis ärkasin vihma peale üles, pildistasin seda, siis sõime ja nüüd natuke aega tagasi vaatasime ja pildistasime meil aias jooksvaid kitsi. Kõikidest võin rõõmsalt pilte ka lisada ja siis edasi oma Tallinnas käigust rääkida.




Niisiis plaanisin endale R-kioskist sõidupiletit osta, aga huvitav-huvitav - VIIMSES kui putkas oli kas paus, avarii või "kaupade tellimine". Tere-tere! Pidin miljon meetrit linnas ringi kooserdama ja LAHTIST putkat otsima, mis siis, et ma ainult ÜHE peatuse edasi pidin sõitma. Aga ikkagi!
Tegin oma check-in'i ära ja läksin laevale. Püüdsin endale kohta saada, mis ilmselgelt õnnestus ka. Ilusate ilmadega on enamik inimesi tekil. :) Siis käisin vahepeal poes endale tuplat ostmas ja lugesin niisama raamatut. Magasin ka vahepeal, aga kaua ei julgenud, sest ma ärkasin iga natukese aja tagant hirmunult üles, sest mu suu oli lahti vajunud ning ilmselt inimesed kõndisid mööda ja naersid ogaraks end. :D Siis käisin uuesti poes endale ja ka Tõnnile veel tuplat ostmas ning otsustasin ka päevitusõli (sest minu ideaalpäevitusõli on Eestis! :/) ja kohvri Upcider purgisiidreid osta, mis on äärmiselt head ja mida on vahepeal hea kuuma ilmaga limpsida. :)
Helsingisse jõudes oli Tõnn ilusti vastas. Sõitsime koju ja mõtlesime teepeal ujumas ka käia, aga käterätikuid ei olnud ja me arvasime, et ei hakka siis ikka minema.
Koju jõudes sõime, vaatasime telekat ja olime niisama asjalikud.
Täna ärkasin 5.40 üles. Tere-tere! Täpselt nagu eelmisel nädalal millalgi. Jõhker paanika oli, tegin nii kiiresti, kui sain ja juba 6 läbi mõned minutid olingi töö juures (st, tegelikult ma peakski kuuest sinna minema, aga mulle ei meeldi siis rahmeldada. Siis ma lähekski hea meelega tund aega varem ja tuleks hiljem tund aega varem ära...).
Käisin vahepeal poes ka kaks korda ISOjäätist ostmas, mille ma esmaspäeval avastasin ja mis on maailmaparim. Ja ainult euro maksab ka! :D
12 ajal tulin juba koju ära sealt ja nagu nimme ei olnud enam seda ÕIGET päevitamise ilma. Just siis, kui ma endale õli ostsin. Siiamaani olin mingi nivea päevituskreemiga päevitanud, aga Tõnn ütles, et see ei võta päikestki peale...võta sa nüüd kinni. :D




Igatahes loodame, et suveilmad ikka jätkuvad. :)

Kommentaare ei ole: